http://www.guzzi-forum.de/Forum/index.php?topic=22257.30Tässä joitakin vastauksia:
”pauldayatona” (Hollanti, GuzziDiag idean isä)
15RC kohdalla lambda voidaan kytkeä pois päältä. Onko itsemukautuvat arvot nollattu ? Onko tps varmasti kunnossa? 15RC antaa tehdä tps resetin, sitä ei tulisi tehdä (vain jos on PF1C tps kuten Breva 750). Mutta jos ”tps reset” –asetus on pielessä, on kaikki pielessä. Mutta tässä tapauksessa on tps sitten säädettävä fyysisesti eri asentoon kun toinen ecu pannan paikalleen. Ja kartta oli oikea? Miten pyörä toimi toisella eculla, hyvin ?
Ymmärrän tämän niin, että kun tps -resetillä (jota ei koskaan tehkä minkään Calin tapauksessa) voidaan kertoa eculle "tällä mV arvolla kaasuläpät ovat tyhjäkäyntiasennossa", Paul ajattelee että ehkä tämä arvo on vinksallaan. Että ecu tekee suuntaissiirron kaikille kartoille? Että tps tasan kohdalleen tyhjäkäyntiasennon arvoonsa ja siten tehdään "tps reset"."Beard" (Saksa, GuzziDiag koodaaja)
Kenties ruiskutusaikojen tarkastaminen oskilloskoopilla ?
1. Sillä eculla, joka on OK
2. Sitten toimivan ecun softan siirto ”risaan” ecuun ja uusi mittaus
Ehkä jotain on pielessä niissä lähtötransistoreissa, jotka ohjaavat ruiskusuuttimia, eli ne eivät ehkä enää katkaise riittävän nopeasti sähköä.
(En muistanut erikseen mainita että se toinen ecu oli 15M eikä 15RC - ja tästä tuli huutia)
"Meinolf" (Saksa, testiympäristön rakentaja)
Heti kun rakennelmani tulokset alkavat olla stabiileja, kurkkaan mielelläni teidän 15RC ecuanne.
Jos ei haluta kaikkea kierrättää tätä kautta Motomatti voi laittaa myös suoraan sähköpostia minulle.