Ei kai tuohon keskimäärin 2003 käyttöön tulleeseen (?) järjestelmään (yksi pumppu-/suodatin-/paineensäädinyksikkö tankin sisällä) voi olla kuin yksi syy: kustannusten säästö kasauslinjalla. Tankki tulee valmiina pumppuyksikköineen alihankkijalta ja se vain "tökätään" paikalleen. Eikös monella muulla valmistajalla ole täysin sama systeemi käytössä? Vanhemmassa järjestelmässä on ollut paljon enemmän työtä kun on pitänyt viritellä erillinen a) suodatin, b) bensahana, c) bensavalon anturi, d) paineanturi, e) bensan paluuletku ja f) mitä niitä kaikkia onkaan, erikseen kiinni. Vastaavasti loppukäyttäjän tai huoltoliikkeen aikaa tuhrautuu pyörän elinkaaren aikana paljon enemmän. Jos vaikka haluaisi korottaa 0,5 bar bensapainetta että saa bensamäärän riittämään moottorin hengittävyyden parantamisen jälkeen myös tilanteessa "tuppi nurin & kierrosluku kaakossa" - ei onnistu sekään enää helposti paineensäädintä vaihtamalla (kun se on integroitu sinne pumppuyksikköön). Eikös JuhaV joskus kirjoitellut, että niitä suuttimia ei kärsi pitää iät kaiket auki (kirjoittaa ruiskukarttaan "9999" tai jotain sen tapaista) - on siis nostettava bensapainetta.