>Tulisi ajeltua paljon enemmän, jos nämä eivät olisi tällaisia helkutin susivatkaimia. Tosin, kokemusta on vain -03 Calista ja -02 V11 mallista. Calin moottori kai muuttui parempaan suuntaan -06 ja 1200 Sportti onkin sitten jo ihan eri maata, ymmärrän. < Kokemusta on kahdesta Calista (Jackal ja Stone), Nevadasta ja Norgesta. Susivatkaimesta en osaa sanoa, mutta pidemmällä ajostintillä -01 California EV:n tärinät tuntuivat selvästi. Ero Norgeen on suuri. Ehkä se on just se Moto Guzzin sielu. Tärinät eivät tunnu jaloissa, koska astinlautojen vaimennus pelaa, lähinnä tärinät ohjaustangossa ja istuimessa läpi normikäytön kierrosalueen. Toivorikkaana kyselin gruppon hiljaiselta espoolaiselta kokemuksia -08 Classicista, mutta kommentit olivat "kolisee se koko ajan...

". Kerran koeajoin uutta -06 mallista Cali Classicia ja kone kävi pehmeästi, lyhyellä ajolla tärinöitä en huomannut.
Voiko Power Commander vaikuttaa koneen käyntiin tärinöitä lisäävästi
No, pitää ottaa piuhat irti ja kokeilla...
Teorioista ja tekniikasta en osaa sanoa, mutta nämä takapuolituntumalta.
Ihmettelen vaan miten harleiparkinssonilaisilla pysyy amalgaamit hampaissa
