Hats off for MotoJussi !
Ekana otit Guzzidiag -yhteyden ja kukaan muu ei ole ilmoittautunut että olisi a) lukenut kartan ecustaan b) muokannut sitä c) syöttänyt sen takaisin ecuun, cool

.
delta-kartta. En heti keksi, miksi haluaisin noin
Nyt kun muokataan olemassa olevaa, Weber-Marelli/Guzzi -isnöörien meidän puolestamme päättämää järjestelmää, on vaan mentävä sen mukaan. Tuon deltakartan kerrotaan olevan tarpeen, koska sylintereiden hengityksessä on ilmeisesti yllättävän paljon eroa. Imukanavissa eri pituus ja mitä hienoja nimityksiä käyttivätkään, termodynaaminen ero, taisi olla? Ihanteellista olisi tietysti että olisi lambdat molemmissa alkukäyrissä ja optimoisi ensin "pääsylinterin" ja sitten deltakartalla toinen samohin arvoihin.
Sokkona pistin "tälle alueelle vähän lisää soppaa, tälle alueelle vähän enemmän ja tälle pikkaisen
Pois tieltä puut ja männynkävyt... minä olen niin hienohelma että en tohtisi sokkona. Mutta Dynossa ja kokenut mies vieressä... Suurin työ lienee saada dynomies yhteistyöhön kun muutetaan suoraan Guzzin karttoja? Ihan joka jätkä ei ole tottunut muuttamaan myös syttykarttoja. Onneksi ecuun kirjoittaminen ei vie paljoa aikaa. Niistä ruiskukarttojen numeraalisista arvoista ei ole päästy ihan täyteen varmuuteen, ne eivät ole suoraan ruiskujen aukioloaikoja. Kannattaa muuttaa niitä vaan matemaattisesti.
taitavien heppujen tekemä 1100cc tuplatulppakoneen syttykaavio
Olen siinä käsityksessä, että tuplatulppaus tehdään yleensä sen vuoksi, että ensin on nostettu puristuksia ja muokattu palotiloja ja kone alkaa nakuttaa ellei ole kahta tulppaa ja sytytykset myöhäisemmällä. Sinun tapauksessasi käsitin että kaikki on tehty alun perin ahtimen vuoksi? Ei mahtane löytyä noin uniikkiin (ahtimelle optimoitu moottori ilman ahdinta) koneeseen valmista sopivaa karttaa.
ei oikein ole rahaa pistää kovin runsaasti dynokäyntiin
Maksanee ehkä sen Motomatin linkin mukaisen näyttönikaleen hinnan? Ja Matillahan oli yhteyksiä myös dynorintamalla. Kohta tulee myös 5AM luku- ja kirjoitustyökalu ja sitten voi olla, että em. henkilöllä on myös oma Guzzi työn alla, synergiaetuja? Pessimistinä veikkaan että vaikka nyt Cali vetää mukavammin, tulee pakoputkesta sutta ja sekundaa. Ei kannata Roomaan lähteä dynotta.
PS.
Kahlaa tarina "Miksi muuttaisin moottorinohjausjärjestelmää" läpi, sieltä saattaa löytyä joitain sopivia vinkkejä?