Tunturi TT:n Jackalin, kvlm:n V11 lisäksi myös minun kulkineessani on tuo 15M ecu, jonka kohdalla on kaikki "Guzzidiag" -palikat olemassa, ja joiden toimivuuden MotoJussi on todistanut. Kun tällä varustuksella olevat Guzzit muodostanevat enemmistön kaikista ruiskupeleistä, alkaa markkinoita jo olla meitä neljää merkittävästi enemmän. Kannattaa osaajien pyörittää ajatusta edelleen mielessään...
Entäpä edullinen Windows -padi (vaikka käytetty), jotta myös kaikki muu hoituu yhdellä ja samalla laitteella. Guzzidiag -analyysi, datan imurointi ja muokkaaminen ja lopuksi syöttäminen ecuun? Vielä lisävarusteena mokkula, jonka avulla se näyttää imukurkkujen alipaineen, niin saa imutasapainon samalla kertaa kohdilleen.
Motomatti valmistanee tarvittavat välijohdot tps:lle (valmiita ei ole saatavilla), että homma on siltä osin "plug and play". Tässä on kaavat tps:n millivolttien muuttamiseksi kaasuläpän avautumiskulmiksi (jotka esiintyvät Fuel Map -kartoissa):
LA GUZZITHÈQUE:
Epälineaarisen PF3C potentiometrin ”kulmakohta” on 30 ° kaasuläpän avautumiskulman kohdalla (= 3300 mV, kun 0° = 150 mV).
Millivoltit kaasuläpän asteiksi 0-30°: Asteet = (mVolt - 150) / 105
Millivoltit kaasuläpän asteiksi > 30°: Asteet = (mVolt - 2450) x 3/85