Komsii-komsaa...
Nevada mallina on vielä tuotannossa, Moto1:sen Ronald Brownin testissä ruiskumalli sai arvosanan "verraton kruiseri" - arvostus parempi

- kaasutinmallista on jo aikaisempaa kokemusta, tankin koko ei kruisailua haittaa...mutta fyysisesti tietty pieni Stoneen ja Norgeen verrattuna, mutta painoakin on merkittävästi vähemmän.
Brevan isompi tankki tietty mahdollistaa harvemmat tankkausväit, ja varmaankin kuski istuu tankki haarovälissä pyörässä eikä pyörän päällä...tuon etukenon ajoasennon nostamiseen on myös riseri-kikka, vinkin sain Agostinilta Mandellosta, hintaa 70 € - Brevan valmistus loppunut, uudet V7:t tulleet - arvostus pienentynyt

Tekniikkahan molemmissa ihan pyörissä sama
Kreivittären mielestä Nevada näyttää enempi moottoripyörältä ja Breva kuttaperkkalta...

Trafin tietopalvelusta on myös ollut mielenkiintoista tsekata pyörien historiaa, uteliaisuuttani katsoin lahtelaisessa mp-liikkeessä myynnissä olevaa kuvien mukaan hyvinkin siistiä Jackalia, mutta onkin tuplakilpinen - käynyt jossain vaiheessa lunastuksessa - et sillee...
Kommentit tervetulleita ja laitan sinulle Kaijus sähköpostia...
