Kirjoittaja Aihe: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.  (Luettu 17805 kertaa)

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #15 : Lokakuu 12, 2012, 20:57:39 ip »
Joo-o.

€ 17.990...   http://www.tlm.nl/motoren/gebruikt/details/2768221/    Eipä noita kyllä uusiakaan enää tule.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #16 : Lokakuu 12, 2012, 22:14:43 ip »
Jaa, etteikö ole hinnan kiroissa !? Mutta komia on !!
Titaniumin kuski

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #17 : Lokakuu 13, 2012, 20:49:14 ip »
<snip>
PS. Tästä saisi oivallisen viestiketjun taas aikaiseksi millainen pikkulohko olisi sopivin - pitää vissiin tehdä SWOT-analyysi kummastakin - Breva vai Nevada (uuden sukupolven pikkulohkoihin ei limitti riitä... >:( )

Nevadassa on yksi vika (tai siis ominaisuus): liian pieni tankki.
Emeritus-guzzisti

millegt

  • Viestejä: 598
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #18 : Lokakuu 14, 2012, 16:53:54 ip »
Joku kysy multa huoltsikan pihalla että minkä arvonen toi mun mille on. Sanosin että tämmönen on 2 tonnia jos on pakko myydä ja 6 tonnia jos on pakko saada.
PS Ei ole myynnissä.


Kaijus

  • Viestejä: 807
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #19 : Lokakuu 14, 2012, 18:32:10 ip »
Nevadassa on yksi vika (tai siis ominaisuus): liian pieni tankki.
[/quote]

Riippuu tietty käyttötarkoituksesta, kyllä sillä runsaat 200 km ajelee kerralla. Fyysisesti se on toki pienehkö kun/jos on tottunut Norge/Stone tms tankkeihin. Jalkojen välissä tuntuu tyhjältä  :P

Ajoasento on leppoisa - nimenomaan näissä uudemmissa ruiskupeleissä, pikku Breva on enempi etukeno. Siinä taas tankki täyttää haarovälin mukavasti - siis jos sellaisesta tykkää....

Kaijus

pastafani

  • Viestejä: 13
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #20 : Lokakuu 14, 2012, 19:32:27 ip »
Kaikki on suhteellista. Kun tänä kesänä ostin "pikku Grison" Nevadan lisäksi, iloitsin ensin hieman suuremmasta tankista. Suurempi kulutus tasoitti tankkausvälin käytännössä samaksi.

Hessu
Griso 850 + Nevada + Jackal

Reima

  • Vieras
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #21 : Lokakuu 14, 2012, 19:42:39 ip »
Komsii-komsaa...

Nevada mallina on vielä tuotannossa, Moto1:sen Ronald Brownin testissä ruiskumalli sai arvosanan "verraton kruiseri" - arvostus parempi  ??? - kaasutinmallista on jo aikaisempaa kokemusta, tankin koko ei kruisailua haittaa...mutta fyysisesti tietty pieni Stoneen ja Norgeen verrattuna, mutta painoakin on merkittävästi vähemmän.

Brevan isompi tankki tietty mahdollistaa harvemmat tankkausväit, ja varmaankin kuski istuu tankki haarovälissä pyörässä eikä pyörän päällä...tuon etukenon ajoasennon nostamiseen on myös riseri-kikka, vinkin sain Agostinilta Mandellosta, hintaa 70 € - Brevan valmistus loppunut, uudet V7:t tulleet - arvostus pienentynyt  ???

Tekniikkahan molemmissa ihan pyörissä sama  ???
Kreivittären mielestä Nevada näyttää enempi moottoripyörältä ja Breva kuttaperkkalta... :D

Trafin tietopalvelusta on myös ollut mielenkiintoista tsekata pyörien historiaa, uteliaisuuttani katsoin lahtelaisessa mp-liikkeessä myynnissä olevaa kuvien mukaan hyvinkin siistiä Jackalia, mutta onkin tuplakilpinen - käynyt jossain vaiheessa lunastuksessa - et sillee...

Kommentit tervetulleita ja laitan sinulle Kaijus sähköpostia... ;)


Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #22 : Lokakuu 14, 2012, 20:28:29 ip »
Nevadassa on yksi vika (tai siis ominaisuus): liian pieni tankki.

Riippuu tietty käyttötarkoituksesta, kyllä sillä runsaat 200 km ajelee kerralla. Fyysisesti se on toki pienehkö kun/jos on tottunut Norge/Stone tms tankkeihin. Jalkojen välissä tuntuu tyhjältä  :P

Ajoasento on leppoisa - nimenomaan näissä uudemmissa ruiskupeleissä, pikku Breva on enempi etukeno. Siinä taas tankki täyttää haarovälin mukavasti - siis jos sellaisesta tykkää....

Kaijus
[/quote]

Joo, 259,5 kilometriä ajoin kaasari-Nevadalla kun tankki tyhjeni.  :(
Eihän se ihan mitätön matka ole, mutta raskas on Nevadakin työntää. Ja joskus aikaisemmin Etelä-Ruotsissa keskellä yötä bensa-asemaa odotellessa tuli mieleen, että 100 km lisää toimintasäteeseen olisi hyvä.
Muuten mukava pyörä :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2012, 10:01:41 ap kirjoittanut Vierailija »
Emeritus-guzzisti

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #23 : Lokakuu 14, 2012, 21:30:24 ip »
Jos vertaa MG (ja muutkin) 750 -kuutioiset mp,t ostomielessä on ehkä ensimmäinen ratkaiseva tekijä ajoasennot.
Toinen ehkä käyttötarkoitus. - mikä malli olis sopivin meille ( tai mulle.)
Ja kolmas- muut seikat ;  käytettynä  varusteet/hinta, ajokm,it/hinta , mp,n kunto ja takuu y.m esim väri, satula ja ajoominaisuudet/käyttötarkoituksen.

Luulisin että Breva voittaa ajoaasento-erä vertailussa.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #24 : Lokakuu 14, 2012, 21:32:36 ip »
Ajossa Breva

Targa 2

  • Viestejä: 108
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #25 : Lokakuu 14, 2012, 21:51:28 ip »
Olisikohan Reima tuossa Lahtelaisen Jackalin tiedoissa samankaltainen "kaksikilpisyys" kuin Stonessani, eli rekisteröintikatsastuksen jälkeen tullut tunnus (ns punakilpi?)on vaihtunut kolmen viikon jälkeen Moto-Italian omistukseen pyörän tultua toiseksi eli nykyiseen tunnukseen.

Reima

  • Vieras
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #26 : Lokakuu 14, 2012, 22:01:27 ip »
Kyseinen pyörä on saanut kahden vuoden päästä (2003) sen toisen rekkarin...
Mutta kiitos vinkistä.

Näytti poistuneen myynnistä ja saaneen uuden ratsastajan, ilmeisesti hinta-/laatusuhde oli kohdallaan...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2012, 08:15:49 ap kirjoittanut Reima »

Harri Eronen

  • Viestejä: 377
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #27 : Lokakuu 17, 2012, 08:06:18 ap »
2000 luvun alussa sai moni pyörä uuden "identiteetin" kun omistaja halusi EU-kilven,näin tässä lahdenkin pyörässä. Kaikki tupla kilpiset eivät ole kolaripyöriä. -90 luvun alussa ostin Amerikan pyörän-oli 2-kilpinen,otin yhteyttä ensimmäiseen omistajaan kysyäkseni "kolarista" ,kaveri naurahti ja sanoi :Katsoppas alkuperäistä rekisteri numeroa,oli VC-??  ,"Hän ei vessalla ajele" ett näinkin voi asia olla.

Pekka Karjalainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 514
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #28 : Lokakuu 17, 2012, 10:11:43 ap »
[2000 luvun alussa sai moni pyörä uuden "identiteetin" kun omistaja halusi EU-kilven,näin tässä lahdenkin pyörässä. Kaikki tupla kilpiset eivät ole kolaripyöriä.

Joo itsekin vaihdoin EU-kilven noihin aikoihin kahteen pyörääni ihan vain siksi, ettei tarvitse laittaa ulkomailla FIN-tarraa perään.
En tiedä olisko sitä sitten tarvinnut ylipäätään olla vanhanmallisen kilven kanssa...

Reima

  • Vieras
Vs: Käytettyjä GUZZEJA myytävänä suomessa.
« Vastaus #29 : Lokakuu 17, 2012, 10:24:57 ap »
2000-mallin Jackaliini aikanaan vaihdoin silloisessa EU-huumassa uuden kilven, mutta tunnus pysyi samana...

Vuosi oli muistaakseni 2002 kun kyseisen offensiivin tein...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2012, 16:00:34 ip kirjoittanut Reima »