itse asiassa purin tuon katkaisijahässäkän, missä startti ja tappokatkaisin ovat. levisi mukavasti käsiin. Tappokatkaisijaa ei näemmä saa irti (en ainakaan itse pystynyt päättelemään miten), kuten on starttinappulan laita. Pystyin vain toteamaan, että johdot ovat paikoillaan. Suihkutin vähän crc:tä, se oli ainoa mitä saatoin tehdä. Yritin jäljittää johtojen kulun enkä huomannut mitään erikoista matkan varrella. Nyt on vain saatava jotenkin kokoon tuo möykky, löytää paikat noille pikkuosille jotka lennähtivät maahan vaikka yritin herkin sormin kapinetta avata.Mieleen tuli etäiset muistot kahdesta Fiat 127:sta. Vielä nykyäänkin herään öisin omaan huutooni. Jotenkin hirveän hankalasti on nuo, valitettavasti muovista tehdyt, pikkujutut suunniteltu verrattuna vaikkapa Yamaha SR 500:seen (toinen lemmittyni, jonka kanssa tosin meni 2 kesää, ennen kuin pääsin nauttimaan ajamisesta). Vielä elän toivossa, että tänä syksynä Guzzilla ajamaan pääsen.
Olen päätellyt näin, että nykyinen käynnistymättömyys on eri ongelma kuin tuo n. 10 kilometrin jälkeen alkanut mahdoton nykiminen. Yksi havainto vielä. Kärjet aukeilivat mukavasti startatessani, mikä lienee terve merkki. kärkiväli säädettiin ammattilaisen toimesta. Huomenissa kasaan möykyn ja kokeilen. Palaan asiaan.