Rutiineihin tottuneelle RE85 voi aiheuttaa yllätyksen, kun tankillinen ei riitä kuten bensiinillä

.
Viinan kanssa läträäminen kiinnostaisi, mutta nyt on muut projektit (talo) niin niskan päällä, että joutuu pakosta seuraamaan sivusta toisten touhuamista

. Autokin on väärä (Audi 2.0 vm.-91) peräkärryn vetokykyä "viinurilla" kokeilemiseen.
Sytytyskartan "justeeraus" on motoMatilla työn alla, joten kokemusta sen merkityksestä RE85:lla ei liene vielä olemassa.
Ahdettu moottori olisi ilmeisesti etanolille suotuisin "liekkikenttä", jonka ajattelin pitää mielessä, kun tulee nelipyöräisen uusimisen aika.
(Ainakin minusta tuntui, että TM:n 98 vs. 95E vertailu oli yleistettynä "muunneltua totuutta", kun testipenkkinä oli Saabin turbo-kone, jonka moottorin-ohjaus tiedetään hyvin edistykselliseksi vrt. meikäläisen Bosch K-Jetronic mechanical fuel injection, jonka seoksen hienosäätö tehdään pitkällä 3mm:n kiintoavaimella

. )
MotoMatilta (ja miksei muiltakin) onkisin silti tietoa, että jos bensasta siirtyy etanoliin, niin pelaako tankkausväliä lukuunottamatta kaikki kuten aiemminkin ? Vai olisiko esim. öljynvaihtoväliä (etanolin pesevyyden takia) hyvä lyhentää ?