Australian Motomatti (Pete Roper) raportoi lisää matkastaan vaimoineen Cali1400/USA (
www.wildguzzi.com -foorumilla). Rengas vaihdettiin normaalin kulumisen johdosta.
”
Jos takarengas menee tien päällä eikä sitä saa ”pikapaikalla” kuntoon, olet periaatteessa pulassa. Renkaan vaihto ei ollut turhan vaikeaa, mutta se vaatii vaivansa, ei mene rengasraudoilla tien laidassa… Pelkkä renkaanvaihto vanteeseen otti aikaa.
- sivulaukut irti (8 pulttia)
- swing pudotettava alas (iskarit irti), jotta tämä onnistuu tehokkaasti tarvitaan suuri tunkki (nostettava rungosta)
- takapyörän akseli irti (32 mm mutteri vasemmalla puolella, akselia pidettävä kiinni toiselta puolelta 14 mm kuusiokoloavaimella)
- jarrukilpi sensoreineen irti, takapyörän aluslevy irti
- (bevelbox?) pultit irti swingistä ja koko hoito irti pyörästä
- (bevelbox?) irti takapyörästä, renkaan vaihto, asennus takaisin
- - rakastan Carc –perää, jonka kohdalla saa pyörän irti helposti… Perinteinen kahdella iskunvaimentajalla varustettu ja valtava takarengas, jonka akselin saavutettavuus on hukattu kahden äänenvaimentajan taakse? Kun rengas on tätä lajia, se maksaa aikaa ja vaivaa. Jos Gold Wing tulee toimeen yksipuolisella swingillä en näe syytä miksi Cali ei voisi… mutta tämä on vain minun mielipiteeni…
"
PS.Mikä on bevelbox? Perävaihde? ("digitaalinen instrumentti jolla määritellään tarkasti pinnan kaltevuus")