Kyllä tuo meikäläisen silmään miellyttävän näköinen on. Muutama kk tuli ajettua Jammun XVS 1300:lla, + 300 kg ja vaikkapa alppireissun tavarat päälle. Siinä oli istumakorkeus joku 72 cm ja siirtelyssä ei oikeastaan ongelmia juuri matalan painopisteen vuoksi. Mikähän tuon Calin korkeus mahtaa olla ? Heppoja tuossa on parikymmentä enemmän, joten pitäisi ehtiä. Kallistusvaratkin varmaan jostain selviävät. Jammussa ne olivat kuulemma luokkansa parhaasta päästä, mutta kyllä se raapiminen silti säikäytti. Jarruja siinä ei edessä juuri ollutkaan, etelään mennessä jo Harzilla häipyivät ensimmäisen kerran - oppihan varomaan jatkossa. Takajarrussa oli ilmeisesti tehtaalla menneet sylinterit sekaisin, pari kertaa tuollainen möhkö meni poikittain vaikka kuinka varovasti yritti jarrutella. Nyt on Hondan Crossrunner tulossa ja sillä heitän ensi kesän reissun, mutta sitten voisikin yrittää Calikauppoja. Joku Victory on hieno pyörä, mutta on japsicustomien kanssa vain HD:n kopio, joten HD Switchback olisi sen puolen vaihtoehto. Jos tuo Cali on edes jotenkin järkevän hintainen ja pystyisivät jonkinlaisiin siedettäviin vaihtokauppoihin - tiedän toki vastauksen, luulisin: koita myydä itse, saat paremman hinnan jne - ostaisin mieluummin sen. Vaikka Grisoni kanssa olikin kohtuuttoman paljon alkuhankaluuksia ja myin sen pois vasta ehjänä ja läpikäytynä, ei merkkiin usko mennyt. On noissa Guzzeissa vaan semmoista omanlaistansa fiilistä joka erottaa ne toisista pyöristä, vaikkapa siitä HD:sta. Nyt kun ikääkin on joulukuussa eläkeiän verran, kuvittelisin sen suuremman kiireen olevan pois ja voisin nautiskella hitaamminkin ajaen. Tuosta en kylläkään ole mitenkään varma.