Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 170151 kertaa)

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: California 1400
« Vastaus #30 : Kesäkuu 18, 2012, 08:15:41 ap »
Nykymuoti? Suzuki GSX-R 750 -90:ssä oli USD-keula. Siitä kait lähti tämä sotien jälkeinen trendi liikkeelle 22v sitten katupyörissä.
Forza Moto Guzzi!

motomatti

  • Viestejä: 13 464
Vs: California 1400
« Vastaus #31 : Kesäkuu 18, 2012, 10:37:00 ap »
Guzzin Usd-keuloista löytyi tämä näin äkisti mutta muistaakseni jossain varhaisemmissakin malleissa oli näin päin paitsi että silloin ei luotettu liukuheloihin vaan sisäputkea ohjasivat rullat alaputken ympärillä. Muutama vuosi aiemmin oli pikkupyörä Cardellinossa liukuheloitettu usd-keula.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #32 : Kesäkuu 18, 2012, 15:01:52 ip »
Veikkaan että tankin kokoon tulee moni pettymään.

Toivotaan parasta  :'( , pelätään pahinta  :o
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #33 : Kesäkuu 18, 2012, 21:12:38 ip »
California 1400 / papparazzikuvia


-   ilmanotto, kapselointi kehysputkeen pois
-   mittaristo digitaalinen
-   klassiset kierrejouset, ei aikaisemmin näytettyjä
-   => tulee siis useita eri versioita


http://www.motoblog.it/post/38921/moto-guzzi-california-1400-nuove-foto-spia

Nämä kuvat ovat todennäköisesti jostakin protosta, joka on varhaisversio diilereille esitetystä mallista. Ei tuo voi olla tulevaa tuotantomallia lähelläkään! Takaiskarit ovat samat kuin Nevadassa ja pakoputki onneton tekele. Diilereille esitelty versio oli paljon valmiimpi ja lähempänä tulevaa.
Tästä tulee upea pyörä :)

Tässä linkki diilerimalliin: http://www.youtube.com/watch?v=D0ixja4Tdwc


t. Kimmo
ps. tankki on kyllä epäilyttävän pieni, toivottavasti osa siitä löytyy satulan alta...
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: California 1400
« Vastaus #34 : Kesäkuu 23, 2012, 01:54:03 ap »
Lainaus
And factory is about to start production of a new, 1400cc California cruiser that will soon be available in Custom and Touring guise, each with ABS

http://www.iol.co.za/motoring/bikes/moto-guzzi/moto-guzzi-back-in-south-africa-1.1324655#.T-Oupo6M7ww
V11 - it defines you.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #35 : Heinäkuu 26, 2012, 12:49:56 ip »
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

themetus

  • Vieras
Vs: California 1400
« Vastaus #36 : Heinäkuu 27, 2012, 21:30:18 ip »
Näyttää jotenkin "pitkältä"  :o

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #37 : Heinäkuu 27, 2012, 21:46:11 ip »
Näyttää jotenkin "pitkältä"  :o

Saa koko rahan edestä  :)
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

themetus

  • Vieras
Vs: California 1400
« Vastaus #38 : Heinäkuu 27, 2012, 21:52:41 ip »
 ;D Joko Kimmo varasit?

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: California 1400
« Vastaus #39 : Elokuu 14, 2012, 22:33:11 ip »
No nyt jo ajetaan (alemmasta kuvasta aukeaa video):

http://www.motociclismo.it/moto-guzzi-california-1400-video-esclusivo-moto-52186


Vaan johan se Eicma:kin lähenee (15 - 18.11.2012), 3 kk päästä pitäisi näyttää valmista Euroopan mallien suhteen?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2012, 00:18:11 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 553
Vs: California 1400
« Vastaus #40 : Elokuu 15, 2012, 21:03:55 ip »
;D Joko Kimmo varasit?

Enhän toki vielä!
Pitää sitä ensin edes kylmät tyypit istua :)
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #41 : Elokuu 16, 2012, 11:49:49 ap »
Vahva arvio, että sataa heppaa ei työnnä. Sitä myöten myös vääntö lienee "vain" reilun sadan pinnassa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

BMW

  • Viestejä: 338
Vs: California 1400
« Vastaus #42 : Syyskuu 05, 2012, 05:54:19 ap »
Vahva arvio, että sataa heppaa ei työnnä. Sitä myöten myös vääntö lienee "vain" reilun sadan pinnassa.
Kysymys kuuluu että pitäiskö sitte työntää ja jos niin miks?

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: California 1400
« Vastaus #43 : Syyskuu 05, 2012, 09:21:56 ap »
Minusta takavalo näyttää kyllä punaiselta, vilkunlasit kirkkaat. Ajovalo on ikävän näköinen.
Bensatankki näyttää huolestuttavan pieneltä.
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #44 : Syyskuu 05, 2012, 09:46:09 ap »
Vahva arvio, että sataa heppaa ei työnnä. Sitä myöten myös vääntö lienee "vain" reilun sadan pinnassa.
Kysymys kuuluu että pitäiskö sitte työntää ja jos niin miks?

Noilla kuutioilla; pitäisi. Jos myllyssä on kaksi mukia, 1400 kuutiota ja alle 100 heppaa, on se auttamatta tukkoinen ajossa. Se on sitten ihan kuin mikä tahansa japsikustomi isolla tilavuudella. Kone on hidasälyinen ja todella kapealla tehokäyrällä varustettu. Terävyys puuttuu. Ei kiitos sellaista.
Muutenkin kun tuon geometriaa katselee, on aika saletti juttu että ajo-ominaisuuksissa otetaan vahvasti turpaan vanhemmalta Calilta. Pitkä takahaarukka on hyvä juttu, mutta kun se on tehty koko pyörää venyttämällä, mennään perse edellä puuhun. Epäilen myös painon alkavan peräti kolmosella, ei ainakaan kaukaa liippaa.
Ilmeisesti ajettavuuden tavoittelulla on pyyhitty hanuria pyörää piirrettäessä ja päätavoitteeksi on haluttu suoran tien lutkuttaminen mahdollisimman puuduttavasti. Kallistuvaroja ei ole ja keulakulma kuin chopperissa..
Hyvä pyörä, parempi mieli.