Vahva arvio, että sataa heppaa ei työnnä. Sitä myöten myös vääntö lienee "vain" reilun sadan pinnassa.
Kysymys kuuluu että pitäiskö sitte työntää ja jos niin miks?
Noilla kuutioilla; pitäisi. Jos myllyssä on kaksi mukia, 1400 kuutiota ja alle 100 heppaa, on se auttamatta tukkoinen ajossa. Se on sitten ihan kuin mikä tahansa japsikustomi isolla tilavuudella. Kone on hidasälyinen ja todella kapealla tehokäyrällä varustettu. Terävyys puuttuu. Ei kiitos sellaista.
Muutenkin kun tuon geometriaa katselee, on aika saletti juttu että ajo-ominaisuuksissa otetaan vahvasti turpaan vanhemmalta Calilta. Pitkä takahaarukka on hyvä juttu, mutta kun se on tehty koko pyörää venyttämällä, mennään perse edellä puuhun. Epäilen myös painon alkavan peräti kolmosella, ei ainakaan kaukaa liippaa.
Ilmeisesti ajettavuuden tavoittelulla on pyyhitty hanuria pyörää piirrettäessä ja päätavoitteeksi on haluttu suoran tien lutkuttaminen mahdollisimman puuduttavasti. Kallistuvaroja ei ole ja keulakulma kuin chopperissa..