Kii. kaverit. no Mmatin kolme keinoa en voi hyväksyä, varsinkin saksalainen näkyvissä oleva bing moottoripyöräosa guzzilla. Olen kokeillut:
1 Voitellut vaijerit reilusti ja vaseliinilla kasuttimien läheisyydellä.
2 Lyhentäneet jouset - kerrankin liikaa (moottorikierrokset eivät laskeneet vaikka kaasukahvan vääntö oli OFF-asennossa. )
3 Yrittänyt käyttää näitä nykyajan mustia muovipaloja kaasukahvalla - ei onnistunut kun on tää V 1000- mallin kahva (jäykkä kääntämään ja "softa kumimateriaali.)
Olen nähnyt Guzzeilla kaasukahvan ruuvijarrujärjestelmän - luulen ettei se toimi käytännössä hyvin ja voi olla hankala käyttää - varsinkin jos ajaja käyttää paksumpia
mp-käsineitä keväällä ja syksyllä. Tämmönen ajattelin lähinnä ostaa- mutta on ehkä huono ostos jos edes saa näitä nykyään. Kokemuksia?
Toisen malli on myös olemassa - ajaja kiertää kahvan vier. samanpaksuinen "ruuvi ja kahva on lukittu - joku voi sanoa cruisingcontroliksi.
Voi olla että valmistan oman prototyypin "muovipalamallinen"- mutta materiaali ruostumatonta teräspeltiä+ ruuvikiristys -- että se pysyy paikalla ajaessa pyörän.

Åhå Kaide - kypäräpakko liikenteessä.....