Tarkistappas oitis tänään Motoitalian tiedostoista, onko se takaisinkutsuremppa tehty.
Tarvitsevat siihen valmistenumeron.
Takaisinkutsussa oli varsinaisen moottorin osalta kyse siitä, että kiertokanget vaihdettiin uusiin tehtaan piikkiin. Osassa mallisarjaa vaihdettiin myös kolme vai neljäkö osaa vaihdelaatikkoon.
Kiertokankien kohdalla syy oli se, että oli olemassa epäilys kiertokangenpulttien periksi antamisesta pitkittyneessä kovilla kierroksilla ajossa.
Vaihdeaskissa oli kanssa epäilys osien pettämisestä.
Mulla on jossain se takaisinkutsun teksti vanhan räjähtäneen läppärin uumenissa.
Sinuna kysyisin entiseltä omistajalta myös.
Ja kun se kone nyt joka tapauksessa puretaan, toimita pyörivät ja heiluvat osat sinne tasapainotukseen. Varaudu myös nokka-akselin uusimiseen ja nostajat on entisiä kanssa jos minun 2000 mallisesta Sportistani voi jotain päätellä.
Jos minun pyörääni joskus vielä saadaan kiertokangenpultit, ja saan sen kasaan ennen joulua, kerron kuinka onnistunut tasapainotusprosentti 53 on.
Jos takaisinkutsuremonttia ei ole tehty, ja vaurio johtuu siitä, on maksumies Mandello del Lariossa.
Ja ehkä paras mahdollinen korjauksen suorittaja lienee J-P Eeva Lempäälässä, voi kyllä olla kiireinen. On aurinkoakin tarkempi herra. Suosittelen.
Mailaa jos on kysyttävää
Pekka