No kustannusta tuli vähän auki 900 eurovaluuttaa. Kallein siipale oli sylinteri+mäntäpaketti. Piikkiön pojat teki homman ns. nahkoineen, eli tulivat aika rajusti vastaan hinnoissa, mistä jälleen kiitokset sinnepäin. Ei varmasti kiireimmän kevätsesongin aikaan kaikkein paras diili heille ollut korjailla tuota konetta.
Mutta äkkiä se kyllä kävi, viikko siitä eteenpäin kun onnettomasti kävi, tuli keskiviikkona ilmoitus että spagetinsyönnin välissä ennen pizzavälipalaa oli lähetetty mäntä ja sylinteri Suomea kohti, ja perjantaina V11 oli läjällä ja koeajettu. Toissaviikonloppuna tuli reipas 300 kilometriä, ja maanantaina vein kiristettäväksi kannen ja nyt alkaa olla jo parituhatta kilometriä taas takana, ja joka päivä tulee lisää.
Osasyynä saattaa olla että mulla on tuossa ollut nuo Mistralin putket, mutta sopansyötölle ei ole tehty sen kummempaa, eli saataapi käydä vähän nälkäkuurilla tuo kone. Täytyy kerätä taas rahaa ja päivittää ruuttaa...