Kirjoittaja Aihe: Jäsenistön Moto Guzzit  (Luettu 189486 kertaa)

Kulkija63

Vs: Jäsenistön Moto Guzzit
« Vastaus #120 : Huhtikuu 08, 2022, 15:41:59 ip »
Terve kaikille!
Vähän aikaa sitten alkoi tuntua siltä että on aika liittyä Gruppoon, koska noita Guzzeja on jo parittain. Kuvassa molemmat juuri taluteltuina talviunilta.
Mallit ovat 1100 Cal EV Touring vm. -02 ja vanhempi hieman harvinaisempaa sorttia, eli Dingo Cross 50 vm. -72 (entisöity).
Turvallista ajokautta vaan kaikille Gruppolaisille.

Jouko S

« Vastaus #121 : Huhtikuu 09, 2022, 12:29:58 ip »
Tervetuloa porukkaan ja turvallisia kilometrejä sinullekin!
t. Jouko

JK

« Vastaus #122 : Joulukuu 18, 2022, 16:18:28 ip »
Vm.2020, mutta alkaa elämänsä ajamattomana keväällä 2023.
Matkavarusteita lisätty ja jotain pientä vielä tulossa.

Scrambler69

« Vastaus #123 : Huhtikuu 09, 2023, 01:33:31 ap »
Viime vuoden lokakuussa ostettu alta 9000 km ajettuna. Putket menee vaihtoon ensi viikolla. Minun ensimmäinen Moto Guzzi moottoripyörä.

Fenix

« Vastaus #124 : Huhtikuu 14, 2023, 11:27:19 ap »
Kuvan mukainen Guzzi tuli ostettua ja siis ensimmäinen Guzzi vaan ei ensimmäinen Italo-pyörä, Moto Morinilla tuli jossain vaiheessa kurvailtua.  Mittarissa nyt noin 50 km, hiukan kylmää ollut vielä mutta pakkohan se vähän oli kokeilla.
RE-motorsilla laittoivat pikkulokarin valmiiksi ja nuo tankinsuojat laitoin itse. Rysterit on Caponordin eli isommat kuin aika naurettavan kokoiset alkuperäiset. Muuten ihan orkkis kuosissa. Urban sivulaukut tarkoitus hommata kun lakkaa köyhtymästä.

Kaljee

« Vastaus #125 : Toukokuu 01, 2023, 22:06:03 ip »
Tervehdys kaikille! Useamman vuoden "piilossaelon" jälkeen päätin sitten minäkin liittyä gruppoon, Breva 750 vuosimallia 2004 on tullut omistettua loppusyksystä 2019 asti. A-kortti tuli hankittua mopokortin pohjalta 24 vuotta täytettyäni, ensimmäinen pyörä oli museoikäinen V4 moottorilla varustettu Honda VFR. Kun samalta kylältä sai sellaisen halvalla... Sillä ajettiin vuoden verran, kunnes sekä kuljettaja että matkustaja päättivät katsoa ruohoa aidan toiselta puolelta. Ajoasento päällimmäisenä aiheutti harmia... Nettiä selatessa silmiin iski selvästi silloista pyörää myöskin "roplausystävällisempi" kulkine, lisäksi ulkonäkö mielletty niin minun kuin puolisoni silmää. Taisi tuo matkustaja myös ihastua silloin pyörässä kiinni olleisiin kuljetusmahdollisuuksiin, oli kapsäkkiä oli niin takana, sivulla, tankin päällä kuin eturenkaan päällä ;D

Tähän mennessä meno ollut varsin huoletonta, foorumilta löytynyt apua ja hyvää keskustelua ilman että minun on tarvinnut asiaan puuttua... Toivotaan tähän pientä muutosta, jospa sitten minusta ja brevan reissuista kuuluisi muillekkin kanssakulkijoille hieman enemmän ;)

Kesän tähän mennessä pisin reissu tehty tänään Parolan panssarimuseon kewätsavutukseen, sää mitä mainion ja paljon harrastekalustoa liikkellä :)
Käyttöpyöränä Breva 750. Mieliharmia aiheuttamaan hankittu sivuvaunu Dnepr!

MarkkuEVP

• Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
« Vastaus #126 : Toukokuu 29, 2023, 19:05:11 ip »
Mitenkä siinä taas näin kävi ?
Lyhyen harkinnan tuloksena ostin taas Guzzin.... seitsemännen. Aikaisemmat pyörät vuosimallia 1972-2001. Nyt minulle uutta teknikkaa ja varmaan uusia harmaita hiuksia.
Eli Breva 1100 matalalla satulalla. Vuosimalli 2006 ja ajettukin jo 12 tkm.

MR
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

JBJ

« Vastaus #127 : Toukokuu 29, 2023, 20:29:41 ip »
Tämmönen