Tervehdys
CBR:n vakiopleksiin kiinni teippaamalla pahvi, kohtalaisen iso. Sitte vaan ajamaan ja kokeilemaan. Saksilla paloja pois tai sitte lisää. Ajaessa voi kädellä kokeilla minne puhuri käy ja kuinka paljon kärsii ottaa pois pahvista. Se ei pelaa yhdellä tolpanvälillä. Mulle tuli kilometrejä 150 ennenkuin homma oli kohillaan. Pleksi on suora enkä teettänyt siihen spoileria. Tahtoo tulla pyörteitä spoilerista varsinkin kaksi päällä. En tunne Norgea, mutta ainakin ceepparissa oli pleksin alla aukot joista ilma pääsi sisään. Tankkilaukku paikoillaan niistä aukoista tullut ilma suuntautui ylöspäin ja paransi pleksin toimivuutta huomattavasti. Tässä saattaa myös olla apu Norgeen. Jos saa jotkut lämiskät jotka ohjaa pleksin takaa ilman ylös niin se rauhoittaa pyörteilyä. Toisaalta pienellä pleksillä on huono saada hyvää tulosta. Meillä oli Bandit, jonka kanssa tuli pelattua ilmanvirtausten kanssa paljon. Siihen ostin tourinki pleksin joka aiheutti sen, että takana istujan oli oltava juuri oikeassa paikassa. Yli sadan vauhdissa hävisi kuskilta horisontti, kun pää pyöri niinkun naapurin muijan perä. Samaten ajovarusteet vaikuttaa paljon. Paras asu ilmanvirtausten suhteen on tiukka nahka. Goreteksit kun vetää päälle, niin taas menee uusiksi. Toi oma pleksikehitelmä on ainut minkä sain pelaamaan kunnolla. AT pleksillä tehdään muotti jota vasten lämmitetty pleksi puhalletaan muotoonsa. Yksi kun on sen tehnyt, niin muut saa samanlaiset puhelintilauksella. Vai on Kajaaninmies älynnyt vihdoinkin hankkia Guzzin. Onhan se siitä mukava, että ajettuasi sillä niinpaljon, että sylinterit tipahtavat vaakasuoraan, niin sitten sulla on uusi Bemari. Niinhän niitä BMW:n Alfa-Lavaleita tehdään.
Jyrki