Moro!
Nevada oli sitten huollossa, ja pyydettiin vaihtamaan myös laatikkoon öljyt. No, sitten kun mopoa haettiin niin setä totesi että "ei alettu sitten vaihtamaan niitä laatikkoöljyjä, eihän niitä tarvii vaihtaa ja kun tässä oli niin paljon kaikkea muutakin niin säätyi muutama euro...". Sama juttuhan on a*tojen laatikoissa, sekä manuaalit että automaatit, ei niitä vaihdella vaikka valmistajan huolto-ohjelmassa sekin homma on aika ajoin tehtävä. Mitäs olette mieltä? Mittarissa on kohta 20tkm, ja siinä 20tkm huollossahan se olisi ollut ajankohtaista. Siinä kardaanin ja vaihteiston (?) liitoskohdassa olevan kumin ympärillä huomasin vähän kosteaa, lienee öljyä. Kummasta päästä se mahtaa olla peräisin? Täytyy nyt joka tapauksessa putsata se kohta ja katsoa tuleeko lisää.
Toinen juttu, tuntuu tuo vetokeppi ulvovan kovasti. Tai no, kun ei aikaisempaa kokemusta ole guzzeista eikä keppivetoisista, hätäilenkö turhia? Huollossa peräöljyt vaihdettiin ja lisäaineistettiin. Esim. ykkösellä kun lähdetään niin siinä jossain 4000 kierroksen kohdalla on aika ujellus, tulpat korvissa ei haittaa mutta ilman tulppia häiritsee.... Ja muillakin vaihteilla sitten vaihtelevin kierrosluvuin.
-Olli