Juu, sehän se tuossa varmaan on ennemmin tai myöhemmin edessä. Pitää vaan ensin tasapainottaa etukumi. Pompottaa ikävästi 50 vauhdissa.
Välillä käy nätisti tyhjää n. 1500rpm, välillä tuppaa jäämään kierrokset vallan ylös. Imuvuoto ja laihalla olo tekee saman tapaista mutta siinähän yleensä kierrokset kumminkin laskee itsestään hitaasti. Heiluttelin kaasareita, synkkanippojen letkua ja muita irtoletkuja enkä kyllä löytänyt mitään mikä olisi vaikuttanut asiaan...
Se pikkuruuvi lienee seosruuvi ? Päteekö siihen samat konstit kuin moottorisahan seosruuviin ?
Kaasarit lienee suoravetomallia ? Ainoa kaasuvaijeri siinä päällä ? Synkkaus jostakin vaijerin pituuden säädöstä joka piilee tankin alla ? Tankki irtoaa kun irrottaa penkin ensin ja sitten ruuvin ? Letku + lauta -mallin synkkamittari tuossa jo onkin hollilla. Toki ennen synkkausta pitäisi tarkistaa venttiilit... kyllä se sadepäiväkin sieltä vielä tulee 
Lautamalli käy oikein hyvin.
Aika monesti kuulee hysteriaa noista imukurkuista. Saa olla ihan todella riekaleinen, että halkeamat on eurooppalaisissa kumeissa läpi asti. Siinä on liki sentti kumia. Kiinalaiset on sitten asia erikseen. He kokkailevat seokseen enemmän muovia ja vähemmän pehmentimiä. Ne pilaantuvat parissa kesässä.
Jos imukurkut jännittävät, sipaisee ne ympäri vaseliinilla. Jos nyt synkat letkulla mitatessa muuttuivat, voi olla imuvuotoa. Myös tyhjäkäynnillä putputellen kurkulle tarjottu nestekaasu/retkikaasu tms voi paljastaa vuodon käynnin muutoksella.
Kannattaa tosiaan putsata kaasarit ensin läpikotaisin, säätää venttiilit ja sitten hoitaa synkkaus. Siinäkin ihan ekana kääntelee ohjaustankoa ääriasennosta toiseen, jolla varmistuu kaasuvaijereiden vapaa liike. On tullut vastaan liian kireitä kaasuvaijereita; synkan jälkeen onkin kierrokset vaellelleet kun kääntää ohjausta esim parkkipaikalla vekslatessa.