Moi,
Historiallisesti tarkasteltuna minusta tämä oli ihka ensimmäinen kerta kun vastakkaista sukupuolta edustava guzzisti ehdottaa live-tapaamista tällä palstalla

Epäilemättä useampikin Guzzi on tällä hetkellä jo matkalla yön selässä kohti Joensuuta apuun rientämässä.
Noh, asiaan tästä, ja anteeksi tuollainen roolimalliajattelu.
Motomatin ohje oli tarkka ja täydellinen. Ensiapuna voisit yrittää sitä että käännät esim. 1/4 kierrosta niitä luistien korkeuden säätöruuveja (ulommat) myötäpäivään eli sisäänpäin. Laita merkille missä kohtaa ne olivat. Jos tämä ei auta niin vielä 1/4 kierrosta lisää. Suuremmat säädöt vaativat sitten myös tuon seoksen säätämisen ja parasta oli myös synkata kaasarit keskenään alipainemittarein. Jos homma ei pelitä niin palaa alkuperäisiin asetuksiin. Se 10 kierroslukumittarissa = 1000 kierrosta minuutissa (rpm).
Jos et tiedä milloin tulpat on viimeksi vaihdettu tai siitä on > 10000 km niin ne kannattaa vaihtaa. Tieto rauhoittaa mieltä. Muuta syytä ei tarvita.
Jos olet joskus liikkeellä täällä Treen seudulla niin nopsasti järjestämme lyhyen kurssin Guzzin tekniikkaan esim. viikottaisten tapaamisten yhteydessä. Aikoja ja paikkoja noille löytyy tuolta Gruppon sivuilta.
Tervetuloa parhaan motoristiporukan piiriin ! Kuten näkyy niin itsekin hengaan vielä täällä vaikka Guzzia ei ole ollut enää pariin vuoteen.
Terv. JuhaV