Enpä olisi uskonut, etten osaa luistejakaan irroittaa. Toisaalta, kokeilin nopeasti pari vuotta sitten, eikä silloinkaan onnistunut.
Elikäs, on kaksikin syytä miksi pitäisi saada luistit irti:
1) Tyhjäkäyntiruuvi menee erityisesti oikealta puolelta melkein pohjaan asti kun on kuluttanut luistiin kuopan. On oletettavaa, että ruuveja joutuu RAM-kytkimen asennuksen vuoksi kiertämään vielä syvemmälle, joten haluaisin vaihtaa ne keskenään.
2) Ajattelin nostaa neulaa pykälällä, josko auttaisi elottomuuteen vitosella 120-140 mittarinopeudessa (sen jälkeen taas vetää, mutta polliisit ei tykkää suomen motareilla).
Eli siis ihan
paksusta rautalangasta ohje kuinka nuo luistit oikein saa irti. Neulan puolelta katsottuna näyttää, että luistia nostavaa tankoa pitäisi painaa ensin sisäänpäin ja siirtää sitten kohtaan, josta se tulee läpi (kts. kuva). Vaan kun ei painu. Toiselta puolelta tarkasteltuna näyttää puolestaan, että lärpätin joka lukitsee sekä luistin nostovivun että neulan estää tämän alaspainamisen (toinen kuva).
Kertokaa nyt miten homma hoidetaan, että pääsen kokeilemaan vihdoin pyörää tulille...
http://good-times.webshots.com/photo/2601484650015228991FHuOrP?vhost=good-times