Noin yleensä. Synkronointeja on kaksi: sytytys ja kaasuttimet. Kaasuttimissa lisäksi tyhjäkäynti erikseen. Kumpikaan, vaikka olisivat hieman pielessä, ei aiheuta totaalista sammumista.
Ryyppyluistimen auki jääminen, joka tuplana on epätodennäköistä, sammuttaa ko. puolen ajan mittaan.
Sytytyksestä on vaikea hakea kuvaamaasi käyntihäiriötä. Toki sekin on mahdollisuuksien rajoissa mutta ilmenee ehkä eri tavalla.
Polttoainepuolelta kuvaamasi häiriötä kapealla kierroslukualueella aiheuttaa liian pienet suuttimet tai tukkeutunut neulasuutin. Siinä on säteettäisiä reikiä jotka voivat, erityisesti talvisäilytyksessä, tukkeentua osittain tai kokonaan. Oletko ne tarkistanut/avannut?
Kaasutinpyörä kun pitää talvisäilyttää joko koko ajan kaasuttimet täynnä (Hana auki.) tai syksyllä tyhjentää kaasarit totaalisesti. Suosittelen ottamaan neulaputken kouraan ja puhdistamaan reiät. Niihin ei ultraäänipesu tehoa. Pääsuutin ensin irti niin ko. osa on sen yläpuolella. Katso kaasuttimen räjäytyskuvasta miten osat ovat.
Tietyn kierrosluvun pätkiminen voi kertoa myös liian pienestä suuttimesta.
Koita vetää pätkimisalueella ryyppyvivusta varovasti kaasua laskematta. Jos pyörä lähtee hetkeksi kiihtymään on kaasuttimissa sanomista. Vrt. yllä.
Cali 3 on tehty eri aikaan ja eri polttoaineelle. Nykybensiinin energiamäärä on alhaisempi kuin silloin. Tarvitaan hieman isommat suuttimet että asia kompensoituisi. Joskus riittä luistin neulan nostaminen pykälällä mutta ei välttämättä koko kierroslukualueella.
Itselläni on, muiden ohella, kaksi California Kolmosta ja moottoreita yhteensä neljä. Pari peruskunnostettua varalla. Yksi on tuossa sohvan päässä malliksi.