Olisko motomatti lisäksi ajatellut telaio rosson viimeistelyä - valikoidut osat vielä viimeisteltiin käsityönä 
T, Jukka
Tää on sääliprojekti. Piti olla helppo: pikku laittoa ja radalle.
Sen verran on puutteita että jotain korvaavaa laitan ja pitää tehdä niillä osilla joita asiakas tarjoaa. Omistakin on tarvinnut laittaa.
Edullista pitäisi olla.
Kone on tuplatulppakansilla ja pyörii kyllä mutta ei ole vielä käyntikunnossa. Koneremontti on väitetysti tehty mutta öljy on mustaa. Perävaihde oli rikki kuten takanapakin. Vaihteistossa ja perässä ei ollut öljyä. Vaihteistoa en ole aukonut enkä moottoria kun niihin on, kuulemma, tehty remonttia. Osia puuttuu ja laakereita on vaihdettu jo monia. Jarrut ovat sekalaiset. Joka paikkaan kun olen koskenut niin silkkoa on ollut. Esimerkiksi emäputkessa ollut runkonumero oli hitsattu yli. Vanhan sain esille mutta pitäneekö paperien kanssa?
En olisi aikanaan halunnut ottaa koko hommaa ja olen tehnyt sitä jo kohta kolmatta vuotta. Siirsin sen sivuhommaksi sillä en sillä tule rikastumaan enkä pääse edes omilleni. Kuntoon sen kuitenkin laitan. Paitsi "peruskunnostetut" moottorin ja vaihteiston. Sähköjohdotus puuttuu, Tai siis oli jonkin eri mallin johtosarja mutta ei kytketty.
Onneksi omistajakin on jo asian ymmärtänyt.
Sähkölaitteetkaan ei ole aikakauden mukaiset. Ohjaustangon kahvakytkimet 80-luvun lopulta ja muuta semmoista. Harmittaa koko homma. Pahvilaatikoissahan se oli.
Vie tilaa ja haittaa Verstaan vuokran kuoletuksia. Tuskin tulee hyvä pyörä siitä vaikka minkä tekisi.
Taitaa parhaan hinnan saada kun myy osina tarvitsioille.