Eipä ole kokemusta kyseisestä kytkimestä kuin noin 60.000 km 1100 Brevasta. Kilkatti mutta toimi ihmisiksi.
Nyt kun ei ole tarkkaa mallitietoa niin ei voi paljoa lupailla tietoa. Onko yksi, vai kaksilevyinen, Oletan että kaksilevyinen. (Monikko suluissa)
Mikäs kytkintä vaivaa? Luistaako, tarttuuko äkisti vaiko ei pidä ollenkaan vai pitää vain saatanallista metakkaa kun kahvasta vetää? Paljonko kytkimellä on taivallettu?
Nyt en ryhtynyt, iltamyöhällä, tutkimaan onko kuinkakin paljon eri kytkinversioita tarjolla. Tuskin tarvitsee koko kytkinpalettia hankkia.
Toki kytkinlevy(t) voi kulua loppuun tai ryhtyä kiukuttelemaan mutta silloin, useimmiten, riittää kytkinlevyn(jen) vaihto.
Pari vikaa on ilmennyt että kytkimen hydrauliikka on epäkunnossa. Siellä on ilmaa tai se vuotaa. Se aiheuttaa epämääräisyyttä kytkimen toimintaan. Hydrauliikka on täysin ulkoinen kokonaisuus eli ei tarvitse paljoa purkaa. Myös painelaakeri on vaihdettavissa ulkokautta kokonaisuutta katkaisematta.