moottori nro:(A2) 014033. runko nro: e11(/)2002/24(/)0152(/). (Z tai 2 eka merkki)->2GULPH0187M113033. Nokka-akseli ei ole paha eikä nostin kupitkaan (voisi vielä laittaa takaisin), mutta kun on irti niin... tuohon moottori/vaihteisto välityksiin minä kaipaan lisää matalakierrosalueen vääntöä etenkin tyhjäkäynniltä ->3000rpm jossa nyt huomattavaa voimattomuutta ja värinää (toki ECUn uudelleen ohjelmointi voisi auttaa asiaan ja varmaan sen teetänkin). Korkeilla kierroksilla on minulle aivan riittävästi tehoja.! taloudellisuutta haluan lisätä suurin osa ajostani on 80kmh tai alle (viime kesänä motarilla 5km).
Laakerit motonetistä laturiin ja etupyörään. Taka-swingin laakerit (ccvi 32005 RS) vaikeampi löytää, mutta aika tyyriit ovat suomessa. taka iskarin linkin neulalaakerit HK 1816 (sisäh.18mm/ulkoh.24mm ja lev.16mm) sama juttu ja niiden tapit kans. etu-tolppien stefat ja pölys. motonet 98-27165 = 35€.
Sitten se moottorin tiivistesarja olen nähnyt, mutta varmuudella sopivuutta en tiedä.
Sylinterinkannet menee koneistamoon jossa uusitaan / korjataan ohjurit, istukoiden työstö ja venttiilien hionta (tason oikaisu tarvittaessa).
Männänrenkaat: ylinrengas kulunut (0,63 välys) vaihtoon 0,65.
Eli moottoriin tarvittavat osat: 1. tiivistesarja (mitä mahtaa sisältää) venttiilinvarren tiivisteet, öljypohja+, kannen+pytty, jakokoppa, venttiili koppa, ja kaikki stefat???.
2. ylimmät männänrenkaat,
3. kiertokangen laakerit p/n MG976007 2-4kpl. (<CL> 112W 602 merkinnät toisessapäässä)
4. riippuu mitä tiiviste paketti sisältää?