Suosittelen muitakin ko mallin omistajia katsomaan näiden letkujen kunnon.
Murtuma letkussa haittaa sytytysajoitusta, teho putoaa, erityisesti kiihtyvyys heikkenee, kone voi pitkän ajan kuluessa kärsiä karstoittumisesta. Sama koskee loppupään kaasutinmallisia pikkulohkojakin kuten Nevadaa. Letkut murtuvat ajan kanssa. Vaiva on yleinen.
Myös imukanavien/kaasutinten balanssi pitää olla kunnossa. Siihen tarvitaan kaksi alipainemittaria letkuineen ja ruuvimeisseli säätöön.
Jos on epäbalanssia niin sytytysennakkokaan ei ole oikein. Tarkka balanssin säätäjä tukkii säädön ajaksi molemmat letkut niin tulee tarkka säätö tyhjäkäynnille. Muu kierroslukualue säädetään vaijereita säätämällä. Korjaamokirjassa on ohjeet.