Linjaus vaikuttaa siltä että pikkulohkoja vain tehdään.
Tehtaalla lienee kapasiteettiä tehdä muutakin?
Oletan myös että sitä muutakin myös tulee ajan kanssa.
Isolohkoisten ystävä kun olen, vaikka kolmea pikkulohkoa olen aiemmin omistanutkin, on "tallissa" tällä hetkellä yksi 1400, yksi 1000 neliventtiilinen, kaksi 950-mallia ja yksi 850:n. Lisäksi muunmerkkisiä. Pärjään niillä loppuikäni. Lisäksi peruskorjattuja varamoottoreita 950:siin. Jää jotain perikunnallekin jos en sitten myy pois sitä ennen. Arvaan että ensin käytetyn 1400 Californian vaihtohinta laskee em. syystä mutta nousee hiljalleen muutaman vuoden päästä ainakin hyvin pidettyjen osalta. Saattaa olla hyvinkin haluttu malli tulevaisuudessa. Lisäksi helppo huoltaa omatoimisestikin.
Toki mielenkiinnolla seuraan tehtaan ja sen omistajan edesottamuksia.