Aloituksesta ei täsmällisesti selviä, mitä lipuillanne haluatte tehdä?
17.6. vallitseva tilanne?
Kaikki tuolloin asiaan vaikuttavat viranomaisten määräykset?
Helmikuussa varatuissa Special-hintaisessa lipussa ovat voimassa sen aikaiset ehdot: Muutokset ei sallittuja, ei palautusta matkan tai matkaosion peruuntuessa...
Muistaakseni 13.3. annettiin ennakkoilmoitus tulevista matkustusrajoituksista - lienee syy lipun muutoksen mahdollisuuksiin, ennen/jälkeen?
Viranomaisten koronamääräykset saivat aikaan force majeure-tilanteen, joka on vaikuttanut myös Finnlinesin lippujen ehtojen muutoksiin. Ehdot tällä hetkellä:
www.finnlines.com/fi/laivamatkat/special-ja-standard-hintojen-ehdot.
...oikeanmukainen kohtelu kaikille matkaajille...
Yrityksellä on oikeus antaa Star Club jäsenilleen erilaisia jäsenetuja
www.finnlines.com/fi/laivamatkat/star-club-kaikkea-tataYllättävissä/poikkeavissa tilanteissa kannattaa olla puhelimitse suoraan Finnlinesin myyntipalvelun kanssa.
Olemme saaneet useamman vuosikymmenen Finnlinesilta hyvää ja joustavaa palvelua, omistajamuutoksesta huolimatta. Esimerkiksi:
Pääsimme lähtemään 30.3. Travesta Vuosaareen Special+Star Club -hintaisella 16.3. varatulla/maksetulla lipulla lopulta ilman lisäkustannuksia kahdesta ajankohta muutoksesta huolimatta.
Ensimmäinen muutos arkena ja virka-aikana sujuvasti puhelimiste Suomen myyntipalvelussa.
Toiseen muutokseen viikonloppuna Traven Hafenhaus-terminaalirakennuksessa Finnlinesilla vaativat ensin lähes 50%:n lisämaksua 13.3. jälkeen varattuun lippuun. Kerroimme viranomaisten sulkeneen alueen kaikki viralliset matkailuautoilijoiden yöpymispaikat, joten siirto tulevan yön lähtöön on perusteltu. Onneksi lopulta saksalainen virkailija suostui puhelinneuvottelun suomalaisen kollegansa kanssa - vartin kuluttua onnistui.
T,
Jukka