Do-diin... rypyt rakkaudestamme ovat selkeästi hälvenemään päin. Latausongelma olikin, kuten arvasinkin, oma kämmi. Akun plusnapaan tulee nippu johtoja (kaapelikenkiä), oli yksi jäänyt suojasukan sisään kytkemättä... Se alumiininen boksi on tosiaan vilkkurele ja kytketään siten, että maa jää ilmaan.
Tyhjäkäynti taasen löytyi kantavat venttiilit säätämällä ja tulpat vaihtamalla. Hieman myös kääntelin tyhjäkäynnin seoksia... Lämpimänä tuo vielä hieman hummaa, eli tyhjäkäynti vaeltaa 1000-1300rpm. Ilmiön pysyvyydestä on paha mennä sanomaan, ennen kuin olen ajellut kunnon lenkin. Viikonlopun ähellykset tuli tehtyä tallissa ilman ilmanputsaria.
Laittelen pelin ajokuntoon, jahka saan tilaamani ilmansuodattimen ja huohotusletkun.
Havaintona tuosta ruuvailusessiosta voipi sanoa, jotta onpa huoltoystävällinen vehje, etenkin verrattuna entiseen honda-enduroon. Tuossa Guzzissahan on kaikki tarpeellinen näppärästi esillä.
Kysynpä tässä samalla, kun kuitenkin joku tietää nämä ulkoa, öljyn vaihtoon liittyvän kysymyksen.
Moottoriöljyn määrä ja laatu? (Taitaa käydä tavallinen moottoriöljy, kun kykin näyttää olevan kuivaa mallia?)
Vaihdelaatikkoöljyn?
Perän?
Nämä kyllä löytyvät erilaisista tietolähteistä, mutta helpommin asia hoituu näin kysymällä. Onko noissa litkujen vaihdoissa jotain kikkoja? Pohjaproput vain auki ja lorottelemaan? Moottorin alla näyttää olevan öljyfilsu (jonka muuten tilasin jo).