Pyörä on siis LM4. Täällä riittää parempia LM-tuntijoita kuin minä lähinnä siitä mitkä ovat sen ominaisuudet hyvässä ja pahassa.
(Tosin nytkin on 850 LM2 nosturillani, nimellisesti paperilla, mutta lienee kuitenkin suurelta osin huijausta Emäputkessa on runkonumero peitetty hitsaamalla. Onneksi ei ole omani. Ei ole mitenkään harvinaista että näitä rakennetaan vaikka Californiasta rahan toivossa. Mutta kyllä siitä harrastepelin saa kunhan paperit löytyy.)
Tässä nyt pientä hämminkiä täällä päässä. Onko sinulla käytössä alkuperäinen ilmansuodatinsetti? Sen alle menee "kuuluisa" kaksihaarainen piippuletku puhtaalle puolelle. Sitä kautta on tarkoitus imeä mahdollisesti jäljelle jääneet huohotushuurut sekä polttaa ne palotilassa ja siten maailma pelastuu. Saastejuttuja.
Onko sinulla kaikki "räjäytyskuvat" olemassa pyörästäsi? Tässä yksi mutta ei paras:
https://www.stein-dinse.biz/eliste/index.phpKahdessa kuvassa on esitetty kaikki letkut ja minne niiden pitää mennä. Oikealla neljäs ylhäältä ja keskirivissä toinen alhaalta.
Kansiin menee kaksi painevoiteluletkua, yksi kumpaankin. Se lienee selvää. Sen numero on 25 eikä liity tähän asiaan.
Mitään letkureikää ei ventiilikopassa tarvita. Sen voi tietenkin hitsauttaa umpeen mutta varmempi tulos tulee kun siihen teettää sorvarilla sopivan tulpan.
Venttiilikopassa käy aika huiku ja sieltää tuuppaa öljysumua ja silkkaa öljyä sen verran että ei taida riittää pieni suodatin.