Lamppu oli heti ekasta näkemisestä omasta mielestä hieno. Siinä yhdistyy hienosti led-päiväajovalot ja vanhempi halogeenitekniikka. Toki olen kuullut vastaavia lauseita lampusta kuin tuosta mainitusta pystylinjasta. Susiruma sanoi joku nuorimies ohi kulkiessaan tarkoittaen ajovaloa.
Myös takavaloista on ollut vastaavaa mielipidettä. Tarkoitan perusmallien kahta pystyä lediriviä takalokasuojassa. Niissä on yhdistetty sekä takavalo, vilkut että jarruvalo. MGX-21-mallissa on erilaiset takavalot. Eldoradossa perinteisen näköinen pyöreä takavalo. Sen toimintatapaa en tiedä.
Iso pleksikään ei ole kaikille mieliksi. Minulla se on mukavuussyistä. Kokeilin parin viikon ajan ajaa ilman pleksiä kun oli helteistä. Ei ollut kivaa. Ajoviima repi kamppeita ja kypärä muuttui meluisaksi. Ilmanvastus ehkä pieneni mutta asiallisesta matkanteosta tuli raskasta ohjaustangossa roikkumista. Pleksi on pikakiinnitteinen toisin kuin sivulaukut. Ne ovat pulteilla telineessään. Takalaukku sen sijaan on irrotettava. Tarvike merkkiä Shad. Alumiinia ja muovia. Sisältää myös led-lisäjarruvalon.
Kerhokaverit, joilla on H-D:t, naureskelevat Guzzin muovi- ja alumiiniosille. Heidän mukaansa oikea moottoripyörä tehdään kokonaan raudasta. Nahkakin on sallittu materiaali.
Viime suven ainoa kaatuminen aiheutti toisen sivulaukun korjaamisen. Samalla parantelin kiinnitystä myös vasemmallekin puolelle.
http://www.motomatti.fi/2019/12/california-1400-gts-sivulaukun.html