Annissa oli samaa ilmiötä. Ei ihan noin paljoa, mutta öljyrantu oli rivoissa kannen tiivisteen kohdalla. Kiristin pultit venttilien säädön yhteydessä, säätö kun on sen jälkeen kuitenkin tehtävä. Ei tarvinnut ottaa auki yhtään, kun aloin tiukata alkoivat kääntyä, isot M10 pultit, 4 kpl, alle 30 Nm:ssä josta jatkoin pysähtymättä käsikirjan 40 – 42 Nm:iin. Pienempi M8 alkoi kääntyä n. 20 Nm:ssä ja siitä jatkoin käsikirjan 30 Nm:iin. Eli, löysällä olivat. Uutta öljyä ei ole ilmaantunut.
Ei kuitenkaan pakoliitokseen asti ollut roiskunut. Olisiko kuitenkin vain venttiilikopan tiiviste vuotanut kun on noin ylös päässyt? Myös öljyn liikatäyttö tekee roiskumista sieltä sun täältä. Liikaa öljyä tulee laitettua yllättävän helposti kun se tilavuus on niin pieni.
PS. Käsikirjaa en osaa vinkata ainakaan tuolle mallille, mutta olen kerännyt eri lähteistä, luotettavista, useimmin tarvittavia kiristysmpmentteja avainlaatikon kanteen liimatulle muistilapulle sitä mukaa kun on tarvinnut, näin:
*Kansi M10 40 – 42 Nm
*Kansi M8 28 – 30 Nm
*Sytytystulppa 25 Nm
*Etu-jarrusatulan kiinnityspultit 50 Nm
*Taka-jarrusatulan kiinnityspultit 25 Nm
*Etupyörän akseli, M18, 80 Nm
*Takapyörän akseli + mutteri, M16, 120 Nm
*Öljynsuodatin 25 Nm
*Öljyproput 12 Nm
*Etuteleskooppien kiinnitys, M8 4kpl, 15 Nm