Duoda duoda, jos jousta säätää lyhyemmäksi ei sen mitta mihinkään muutu mutta vaimentimen liikerata muuttuu. Koska jousen vastetta kuormaa kohtaan on muutettu sen, mitenkä sen ilmaisisi, ylöspäin pukkaava voima kasvaa ja takapään peruskorkeus muuttuu korkeammaksi jonkin verran. Koska tätä "ylöspäin pukkaavaa" voimaa on lisätty niin paluuvaimennuksen määrää on lisättävä että ajomukavuus pysyy entisellään eikä takapää heijaa edelleen ylöspäin jos säädön jälkeen ei ole lisätty paluuvaimennusta. (Paluuvaimennus tapahtuu vain pidentyvän liikkeen suuntaan. Sisäänmenovaimennus (iskarin puristussuunnassa) on yleensä progressiivinen (asteettain tehostuva) joka voi olla jo valmiina iskunvaimentimessa mutta yleensä ilman säätöä. Toki sitäkin säätöä on arvokkaammissa joustintuissa.)
Kyytiläisen valitus on on hyvä mittari. Eukko takasitsillä kun käy ilmassa niin ei hän tykkää. Vaikka itse et ole milläskään. Yleensä se johtuu siitä että näet nyppylän, montun tai muun heiton ja hermostosi on virkeänä laittamaan reiteen ja pakaraan hieman potkua. Vaikka et tietoisesti siihen reagoisi. Se onkin hieno asia. Kuljettaja pystyy, ennakoinnin lisäksi, alitajuisesti ottamaan huomioon muuttuvia olosuhteita kun taas ritsillä istuva matkustaja on kuin perunasäkki eikä tiedä mistään mitään ennen kuin pompahtaa. Rouva täällä allekirjoittaa tämän.
Se että halvenpaan malliin on laitettu, 1400 tapauksessa, etevämpi iskari on markkinamiesten juonia. Kevyemmällä Customilla on oletettavasti ajateltu että sillä ajetaan reippaasti lyhyita spurtteja kun taas Touringilla ajellaan nätisti mutta tasaisesti tavoitteena hyvä vuorokausisuorite.