Vastuullinen vastaus alan yrittäjältä ( peukku ylös ).
Etanolimäärän tunnistimella varustettu adapteri-boxi ainakin on hankala ellei mahdoton sovittaa Guzziin.
Pelkällä ohjelmistopäivitykselläkään ei tuo 95E:n ja E85:n sekakäyttö onnistu (kokeiltu on).
Suuttimien tuotosta ei tarvitse Guzzin moottoreiden viritysasteella kuitenkaan olla huolissaan.
Myyjän/maahantuojan mukaan tämä laite (->
linkki ) toimii myös 2-syl koneessa. Tuo on osaavalle helppo itsekin asentaa, kun saa virran suutinliittimiltä, joiden lisäksi tarvitsee kytkeä pelkkä maajohto.
Mitään E85 asennusta tai koekäyttöä en kuitenkaan tekisi ennen tankin sisäisen letkun etanolinkeston (SAE30R10-luokitus) varmistusta. Minullekin myivät aikoinaan (v.2014) ETERAn teollisuuspuolelta "varman erityisletkun", jonka ulkopinta kuitenkin suli siirapiksi yhdessä yössä. Suodattimen vaihdolla ja suuttimien takaperin huuhtelulla siitä selvisin, mutta vuosien kokemuksella on toimiva tuo Motonetin letku. Se 30cm riittää kahteenkin pyörään.
ps. Jos itselleni FlexFuelin boxilla tekisin, niin tehon ja kulutuksen takia lisäisin karttamuutoksella pari-kolme astetta sytytys ennakkoa.
Guzzilla lienee siihen kuitenkin jätetty nakutusvaraa jopa täysin etanolittoman 91 oktaanisen käyttöä ajatellen