Käsipelissä tahtoo pyöriä sisäpuoli mukana sekä avatessa että sulkiessa. Lyövällä mutterivääntimellä voittaa massan hitauden mutta pitää olla varma että on oikeilla jengoilla. Joissakin malleissa on pidätin, useimmiten se josta öljyt laskettiin ennen pois. Sittemmin, juuri siitä syystä sitä valutusruuvia ei enää käytetä. Sen verran paljon tuli vikoja keulaan väärän kiristämisen vuoksi. Blogissani on katsaus väärin koottuihin keuloihin juuri tuon alapultin osalta.
Paras, ja varmin, tapa on se mikä ensiksi täällä on neuvottu. Vetää teleskoopit irti ohjauskolmioista, valuttaa öljyt pois, laittaa takaisin, lisätä oikea öljymäärä, jouset ja holkki sisälle ja hattumutteri kiinni. Ei ole vaikeaa. Jos tosiaan tuntuu itsestä vaikealta niin sitä varten on merkkihuolto.