Heip! Mulla ei ole kokemuksia Nevadasta eikä Brevasta mutta Californiasta toki. Kysymys taisi koskea nimenomaa Brevaa ja Nevadaa, mutta kommentoinpa hiukan omia valintaperusteita, sillä olin viime kesänä itse samassa tilanteessa:Minkä pyörän ostais?
Vaihtoehtoina loppumetreillä oli käytännössä Harrikka tai Gutzzi. Kun Harrikka oli (kuitenkin aika nopeaa) tipahtanut pelistä pois oli jäljellä Gutzzi ja tarkemmin Breva tai Cali. Omalta osalta oli selvää, että tulisin hankkimaan vähintään "tonnisatasen", vaikka kyseessä oli ensimmäinen pyörä. Nimittäin meitä on myös kaksi, jotka pyörän päällä matkaa tekevät. Mietin juuri tilakysymystä sekä tehokysymystä. Californiaan taivuin, koska halusin kuitenkin Cruiserin. Perustelin itselleni heti alkuunsa isolohkon hankintaa sillä, että kaksipäällä ajettaessa, ja muutenkin, kohta olisi kuitenkin tiedossa vaihto isompaan. Ja vaihdossahan aina häviää rahaa, se on selvä! Tietysti isommalla moottorilla varustetut maksavat huomattavasti enemmän, joten se on myös budjettikysymys. Omalta kohdalta budjetointi riitti heti isommalle pyörälle, joten ei siinä sitten tarvinnut miettiä. Katunut en ole hetkeäkään! Californiassa todellakin riittää teho, tila ja vääntö kahdelle ihmiselle ja tavaroille, mitä nyt ylipäätään moottoripyörällä voi kuljettaa. Suosittelisin koeajoa Themetukselle, mikäli vielä liikkeeseen astuessa on epävarma Nevadan tai Brevan hankinnassa. Kuten sanottua, niissä on se fiilis ero ja riippuu tietysti siitä mistä tykkää...