Kysäisin tässä ketjussa kun mulla sama peli, eli Breva 1100.
Kiitos neuvoista! Ei kyllä riitä uskallus alkaa porailemaan mitään, täytyy kokeilla ensin laittaa hieman painoa välitankoon, jos se tasottaisi käyntiä. Ei sillä, ei siinä suurta klappia ole.
Jännä juttu, ilmat kun on viilenneet, pyörän tyhjäkäynti on pikkasen yli 1000rpm eli siellä missä pitää, kuumemmilla säillä parisataa kierrosta enemmän. Näissähän ymmärtääkseni ecu hoitaa tyhjäkäynnin stepper motorin avustuksella eikä tyhjäkäyntiä ruuvailla.
JP
Tästä videosarjasta näkyy monta muutakin asiaa:
http://www.thisoldtractor.com/moto_guzzi_technical_training_videos_eng.htmlSiellä lopussa on kysymäsi välitangon pään irrotus, josta ohessa kuvakaappaus.
Ei välttämättä ole tarpeen porata nivelen tappia pois. Tuskin se on niin ruostunut. Ehkä riittää kun uusii muoviset nivelien kupit. Ne ovat uutena sen verran nihkeät ja tiukat, että klappia ei ole ja värinääkään ei tule. Ne maksavat n. 50 centtiä kpl. joten niitä kannattaa ostaa pussillinen molempia, oikea ja vasenkätisellä kierteellä.
Niiden mukana tulee ruuvikiinnitteiset kuulatapit, jotka voi vaihtaa entisten tilalle. Siksi mainitsin tuon poraamisen. Ja jos ne vaihtaa, ne voi asentaa myös pystyyn, siis muovikuppi aukko alaspäin, jos moottorin tilanahtaus antaa sen mahdollisuuden. Nevadassa mahtui hyvin.
Stepmotoria ei kai ole kuin uusimmissa RBW malleissa, lieneekö Brevalla sellaista mallia?