Rallin jälkeen pyörän kimppuun.Tutkimaan bensahanaa,ei auennut kun laitoin virran päälle,johto poikki.
Ei ihme että pumppu piti meteliä.Tinasin hanan kuntoon..pumpun ääni hiljeni .Tuli voittajafiilis.taisi ongelma ratketa.
Ei kovin harvinainen vika. Viimeksi kun oli johdoton bensahana niin siitä oli sahattu kara poikki. Hana ei ollut enää hana.
Mites on polttoainesuodattimen kanssa? Viitaten edeltävään niin bensiinihanan sahaus ei ollut auttanut mitään vaan bensiinisuodatin oli tukossa. Sitä oli yritetty korjata laittamalla lisäsuodatin?

?
Nyt ei kuitenkaan taida olla kiinni siitä vaan ilmeisestä liitinvaivasta. Voi toki olla että puola on oikosulussa ja siksi ei, silloinkaan, kierroslukumittari toimi oikein kun signaali puuttuu tai on epämääräinen. Puolat voi testata vaihtamalla ne keskenään.
Kyseisen "pätkivän sytytyspuolan" virran saanti pitää tarkistaa ja jos se on kunnossa niin tarkistaa että ECUn kautta tapahtuva maadotus on kunnossa. ECU itse vaikuttaa olevan lyönnissä koska toiselle puolalle tulee sähkö ja ECU sitä maadoittaa. ECU on kiinni kumityynyillä eikä saa runkomaata sitä kautta vaan erillisellä maajohdolla. ECU tärisee kumityynyissään käynnin aikana ja toisinaan maajohto katkeaa liittimensä juuresta. Yleensä ECUn puoleisesta päästä.
Katsopa nuo niin tutkitaan sitten lisää.