Taito tulee harjoittelemalla. Ei ne tilat aina ratkaise, luovuutta peliin. Tein vaimon stiloon laatikon tiivisterempan talon edessä lumella. Ja Bectran etutolpat hangen keskellä pihassa. Tästä on jossain kuvakin, meininki kuin Venäjällä 
Heh, jos tilanne vaatii niin ei muuta ku hommiin!
Joo olen seurannut kun isäni on kaikki talouden autot Aina korjannut omassa pihassa. Kesäisin hiekalla ja talvisin lumella. Ja ihan koneremontista lähtien, kaikki hommat. Että juu ei tarvi tiloja
Nuorempana kun ajokortin sain, olin sikäli onnellisessa tilanteessa että oli semmonen autonharrastus kaveriporukka ja yhdellä kaverilla oli sitten tilat joita hän auliisti antoi käyttää ja aina auttoi, siinä sitten oppi siihen nosturin helppouteen.
Nykyään kun ajat on muuttuneet niin
Itsekkin olen nyt viimeaikoina käynyt isällä tekemässä meijän talouden autoremontit,pihalla, soralla kun siellä on kaikki työkalut.
Ennen olin töissä paikassa missä oli pelit ja pensseerit. Sorvit, jyrsin, saha, maalausmahdollisuus, puuntyöstö, autonosturi. Siellä viitsi olla hieman pienemmälläkin palkalla kun harrastus mahdollisuudet oli niin hyvät

Nykyään esim metallin sahaus on työn ja tuskan takana alueellani, sorvista puhumattakaan!