Tämä ilta harrastuksen parissa. Ensin peräkärryn kuomun irroitus, sitten kunnollisen "rampin" teko, jotta pyörän saa turvallisesti kärryyn. Sitten kuorman sidonta. Huomenna heivaan pyörän Piikkiöön ProItaliaan ja jään toiveikkaana odottelemaan tietoja pyörän "elpymisestä".
Pyörän sidontaa hetken pähkäilin. Päädyin ratkaisuun, jossa pyörä on sivujalalla (jalan alla vahvikevaneri, jottei kärryn pohjalevy jousta liikaa) ja sitten neljällä liinalla kiinni etu- ja takaviistosta (takamatkustajan kahvoista ja ohjaustangon päistä). En tiedä, onko oikeaoppinen tapa, muutta sivujalalle pyörän laittoivat ja suurin piirtein noin sitoivat Joensuussa muuan mp-liikkeessä kun Brevan sieltä vuosi sitten maaliskuussa hain. Ei tarvinnut Joensuu - Raisio välillä edes liinoja kiristellä vaikka matkaa sentään oli jonkin verran.