No niin. Ryhdyin tuumasta toimeen noita liittimiä putsailemaan. Mielestäni askartelin huolella, eikä minkään pitänyt päästä ainakaan oikosulkuun menemään. Joka tapauksessa nyt on pyörästä kaikki sähköt hukassa. Ei syty edes mittarivalot. Olen miettinyt, että mikä meni mönkään ? Ainut kämmi, joka tulee mieleen on se, että akun johtoja iroitettaessa on virta-avain ollut on-asennossa. Selittäisikö tuo tämän tilanteen. Tappokytkin ei ole väärässä asennossa ja akussakin on sähköä. Akussa, joka on ostettu viime vuonna, on tosin sellainen kummallisuus, että akkulaturin monivaiheinen ohjelma ei mene loppuun saakka,vaan tyssää 2-vaiheeseen. Akun jännitekin jää latauksesta huolimatta alle 12 voltin.
Näinhän se on, että vitosen suutari tuppaa tehdä kympin vahingon. Tietysti omaa tyhmyyttä oli sekin, että ostin alunperin sähkövikaisen pyörän, eihän kunnossaoleviin laitteisiin tarvitse mitään ylimääräisiä käynnistysnappuloita viritellä. Niistä täytyisi päästä eroon. Täytyy puskea pyörä peräkärryyn ja viedä Piikkiöön. Sähköpuolen härpäkkeet ovat kalliita jos sellaisia joutuu hankkimaan. Pitää sitten aikanaan tehdä arvio, kuinka paljon rahaa tällaisen vanhan pyörän korjaamiseen kannattaa satsata.