Miten tuo RVS ( moottorille ) sopisi märkäkytkimen toiminnalle ja olisiko sillä vaikutusta vaihteistoon ?
Mr
Ei vaikutusta kytkimen levyjen toimintaan.
Resurs (josta minulla ei ole henk. koht kokemusta) ja RVS vaikuttavat vain teräs-terästä-vasten kohteisiin. Paras vaikutus on vaihteistoissa, vierintälaakeroinneissa ja nokka-akselin ja nostimien yhteydessä.
Em aineet eivät vaikuta öljyn ominaisuuksiin eikä muihin aineisiin kuin teräksiin. Aineen lisäysmäärä (RVS) on vain joitakin millilitroja ja öljy on vain kantoaineena jonka avulla aine kulkeutuu ongelmakohteisiin. Pienin setti (3 litralle tarkoitettu) riittää kolmeen vaihteistoon. Kimppaostoksena hyvä kohde.
On joitakin kohtia mihin aine vaikuttaa vain osittain: liukulaakeroidut teräspinnat. Siis kohde jossa on pehmeä laakerimetalli ja teräs vastakkain. Jos siellä tapahtuu suurta kuumenemista niin aine reagoi teräkseen mutta ei korjaa pehmeän metallin mahdollisia vaurioita. Esimerkiksi keulan liukuputket. 
RVS:n vaikutus tulee vasta useiden tuhansien kilometrien myötä. Vaikutus jatkuu vaikka öljyt vaihdettaisiin. Autokäytössä suositellaan, vanhoihin moottoreihin ja vaihteistoihin, uusintakäsittelyä noin 100.000 km välein. Kustannus ei ole iso kilometriä kohden. 
Huom! Moottoreihin, vaihteistoihin, ym kohteisiin on RVS:llä kuhunkin oma sovelluksensa. 
Kaasutinmoottorissa huomaa hyvin aineen vaikutuksen: tyhjäkäyntiruuveja saa pyöritellä aukipäin hiljalleen kun aine alkaa tehoamaan. Mielestäni ei kannata odottaa että tulisi vika vaan käyttää lisäainetta ennakoivasti.