GuzGuz Guzzien valoista:
Vilkut ja jarruvalo sentään lienevät helppoja kohteita kaikissa pyörissämme.
1400-malleissa on runsaasti led-valoja. Vilkut omassani ovat hehkulankaiset mutta takapäässä on kaikki ledejä. Takavalot ovat yksi iso komponentti lokasuojassa jossa on samoissa kuorissa vilkut, parkkivalot ja jarruvalot. Lienee aika arvokas paketti. Mutta on siinä hyviäkin puolia: on helppo pestä koska pinta on suht tasaista eli pesuharjalla kun pesee takalokarin niin valotkin tulee pestyä.
Off topic: Muistan ajan kun 90-vaihteessa kun osti edellisvuotisen Ducati 906:sen niin siinä oli takavalo maalattu mustaksi, laitettu erillinen takavalo alkuperäisen taakse ja vilkut varsien päihin. Silloin ei missään tapauksessa saanut eri valot olla samassa kotelossa.
Toki hankin kohta alkuperäisen valokotelon ja poistin muut rihneet. Paransi pyörän näköä merkittävästi.
Liitekuvassa amerikanversio mutta alkuperäinen takavalo on muutoin tuommoinen ja Suomessa ehdottoman laiton silloin. Hieno pyörä ajettavaksi. Tykkäsin kovasti.