Nytton laakerit vaihdettu ja keula koottu. Kyllä kiertyy köykäisesti.
Näpithän siinä tahriutuivat eikä verenvuodoltakaan tullut säästyttyä. Pyyhe oli mukavan jouluisen värinen.
RM Heino kustansi laakerit. Hieno juttu vaikka eihän ne kovin kalliit olleet. Heillä ei olisi ollut vaan hain Motonetistä. Vaikka liki kaikki tämän vuosituhannen Guzzit käyttävät juuri tätä laakerikokoa.
Laakereita saa myös, ja usein edullisemmin, laakeriliikkeestä mutta silloin ei saa uusia tiivisteitä. Setissä tuli mukana uudet tiivisteet jotka vaikuttivat varsin asiallisilta.
Rullien, enkä rullakehän metallia testannut, mutta ulko ja sisäkehä vaikuttivat kovalta materiaalilta eli kestoa näille oudon itämaisen pajan tekemille voi ennustaa.
Samalla kerralla tuli neljä asiaa tehtyä ja asennettua: valkosivurengas, uudet jarrulevyt ja -palat, uudet ohjauslaakerit sekä paljon oppia keulan rakenteista.
Jarrulevyt tulivat Heinolta takuuseen. Taisivat vain olla tyytyväisiä kun lupasin itse tehdä heidän työnsä.
Mielenkiintoista nähdä kuinka uusi vuodenvaihteessa aloittava Guzzin maahantuoja suhtautuu takuisiin ja muuhun asiakaspalveluun.
Jos ajovalo pimenee kesken matkan niin joutuu tekemään aika paljon juttuja ennen kuin on valot jälleen päällä. Periaatteessa ihan korjaamohomma. Ajovalon joutuu ensin irrottamaan kokonaan. Sitten takakansi auki niin pääsee sisälmyksiin käsiksi. Lisäksi on ahdasta. Työkalupussukan työkalut eivät hommaan riitä.
Takakansi lienee juurikin syynä siihen jos lampun sisällä on vettä.