Kirjoittaja Aihe: V85  (Luettu 127531 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 479
Vs: V85
« Vastaus #165 : Marraskuu 21, 2018, 17:57:43 ip »
Hinta ei liene päävaikutin tämän pyörän ostamiseen.

MarkkuEVP

  • Viestejä: 966
  • Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: V85
« Vastaus #166 : Marraskuu 21, 2018, 18:18:33 ip »

Hinta varmaan on kuitenkin suuri tekijä jos ei ole suosikkia...tai italialaista pyörää ei koe "seksikkääksi".  Lisäksi kun kokemuksia ei pyörästä vielä ole, niin silloin hinnalla saattaa olla ohjaava vaikutus. Toivottavasti hinta ei pilaa hyvää mahdollista aloitusta.  Jos hinta nousee yli 17.000 euron on valikoimassa monia vaihtoehtoja. Guzzipiireissä varmaan tulee olemaan suosikki.
Mitäs muut on mieltä ?
Mr
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: V85
« Vastaus #167 : Marraskuu 21, 2018, 19:01:01 ip »
Moi,
Tässä vähän kuvakaappauksia uusimmasta Guzzi-katalogista, jonka voi ladata MG-kotisivulta.
Esillä tulevat värit ja pyörän speksit.
t. Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

motomatti

  • Viestejä: 13 479
Vs: V85
« Vastaus #168 : Marraskuu 21, 2018, 19:14:21 ip »
Kun vertaa ulkonäöltään muihin vastaaviin katuenduroihin niin V85 näyttää vanhanaikaiselta.
Ei todennäköisesti houkuta nykyaikaista seikkailupyörää etsivää henkilöä.

Mutta vanhemmalle väestönosalle pyörä voi olla hyvinkin mielenkiintoinen mutta kantaako se kaupallisesti monen vuoden ajan? Ei ole osoittaa kilpailutuloksia tai julkkisen tekemää maailmanympärimatkaa tai vastaavaa.

Quota tonnilla sellainen tausta sen sijaan oli vaikka sain tietää siitä vasta ostettuani pyörän.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: V85
« Vastaus #169 : Marraskuu 21, 2018, 19:19:38 ip »
Kun vertaa ulkonäöltään muihin vastaaviin katuenduroihin niin V85 näyttää vanhanaikaiselta.


Voiko olla RETRO ENDURO näyttämättä vanhanaikaiselta?  :)
t. Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #170 : Marraskuu 21, 2018, 20:46:48 ip »
Tuo harmaa on kyllä ankea. Valkopohjainen näyttää erittäin raikkaalta kun nyt vertaa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kaijus

  • Viestejä: 799
Vs: V85
« Vastaus #171 : Marraskuu 21, 2018, 22:50:40 ip »
Ei ole osoittaa kilpailutuloksia tai julkkisen tekemää maailmanympärimatkaa tai vastaavaa.

Quota tonnilla sellainen tausta sen sijaan oli vaikka sain tietää siitä vasta ostettuani pyörän.

Millähän uudella pyörämallilla olisi tuollainen maailmanympärimatka tehtynä? Ei edes RT-ties mones uus malli - pyörällä.

Mikähän siinä on, että pitää heti kättelyssä suhtautua negatiivisesti (vai olisiko oikeampi termi masentuneesti) lähes kaikkeen mitä Guzzilta tulee.

Sentään ns. oma merkki :-O

motomatti

  • Viestejä: 13 479
Vs: V85
« Vastaus #172 : Marraskuu 21, 2018, 22:57:13 ip »
Masentaahan se kun ei oikein tule mieleistä tarjolle. Tosin ei juuri nyt ole uuden pyörän tarvetta.
Retro saattaa hipstereitä kiinnostaa.
Tuleekohan esille mp-näyttelyyn? Eihän siihen ole kuin reilut kaksi kuukautta.
Voisi ainakin vaimolle perustella miksi sinne pitää lähteä.

Ei Quotan protollakaan maailmaa kierretty mutta Tulimaasta Alaskaan on jonkinlainen matka. Loppumatka talvella.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2018, 13:09:49 ip kirjoittanut motomatti »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #173 : Marraskuu 21, 2018, 23:07:06 ip »
Ajettiinhan sillä alkuperäisellä isolla (500cc) pitkä promomatka Norjaan. Siitähän se Norgekin nimensä sai.
Minun mielestä tuo uusi V85 on hieno peli. Kunhan lunastaa numeeriset arvonsa, niin paketti on kohdillaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kurtsi

  • Viestejä: 300
Vs: V85
« Vastaus #174 : Marraskuu 22, 2018, 09:06:45 ap »

"Retro saattaa hipstereitä kiinnostaa"
Siinä tapauksessa tunnustaudun hipsteriksi. Aikoinaan tuli Kultakiven parkkipaikalla joku ihailemaan Cali II:sta "Onpa hienosti entisöity vanha pyörä. Kuinka vanha se on" Vastaus oli kaksi vuotta

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #175 : Marraskuu 22, 2018, 13:05:19 ip »
Oikein esihipsteri, korkein status jonka voi saavuttaa  :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Jouko S

  • Viestejä: 858
Vs: V85
« Vastaus #176 : Marraskuu 23, 2018, 17:58:10 ip »
Mitäpä olette mieltä noista V85TT:n etu- ja takapään joustoista, 170mm? Mihin olosuhteisiin ne riittää?

Jouko 

Löysä

  • Viestejä: 40
Vs: V85
« Vastaus #177 : Marraskuu 23, 2018, 18:20:23 ip »
Tuommoiset joustothan riittää oikeastaan joka olosuhteisiin, maavaran riittävyys vaikuttanee enemmän miten vauhdikkaasti etenee. Mutta Suomen routapatteihin varmaan just passeli!

Löysä
V 85 TT ja California 1400 touring

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #178 : Marraskuu 23, 2018, 20:59:24 ip »
Kyllä nuo sorateille riittää, mutta jos hyppyjä on matkassa, niin pidempää huutaa. Ihan ok kuitenkin.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Jouko S

  • Viestejä: 858
Vs: V85
« Vastaus #179 : Marraskuu 23, 2018, 21:08:11 ip »
Tuommoiset joustothan riittää oikeastaan joka olosuhteisiin, maavaran riittävyys vaikuttanee enemmän miten vauhdikkaasti etenee. Mutta Suomen routapatteihin varmaan just passeli!
Tuo juuri kuulostaisi erinomaiselle, että nuo Suomen routapatit voisi joskus unohtaa ja ajella sen puoleen pienemmilläkin teillä! Taisin jostain lukea, että maavara on 21cm?
Kuten mainostavat: "Tämä uusi enduro periytyy Moto Guzzin vuosikymmeniä valmistamista hienoista enduropyöristä".
Näinhän ne mainoslauseet on mennyt suurin piirtein samoin sävelin aina ennenkin malleista riippumatta...Perinteet mukana mainoslauseissa.
Vaikuttaisi kuitenkin kaikin puolin, että V85TT on kartoitettu Piaggio-konsernin valtavan kaksipyöräisten valikoiman yhdeksi uudeksi myyntivaltiksi!

Kyllä tästä lähtee Mandellolaisen uusi kannattavuus, veikkaan..uusia malleja V85TT uutuuden myötä. Sieltä ne tulee.
Sitäpaitsi, Guzzi täyttää kohta 100 vuotta!

Jouko