Kirjoittaja Aihe: V85  (Luettu 127491 kertaa)

stornello

  • Viestejä: 19
Vs: V85
« Vastaus #45 : Elokuu 01, 2018, 16:11:35 ip »
Onkohan V85 tavallaan stelvion seuraaja vai onkohan asiakaskunta vähän nuoremmissa niin kuin minä(+30). Stelvio olisi kyllä kiva omistaa mutta vähän turhan tyyriitä vielä, täytyy muutama vuosi odottaa hinnan laskua..

NorgeGTL

  • Viestejä: 817
Vs: V85
« Vastaus #46 : Elokuu 01, 2018, 16:21:45 ip »
Meillä vanheneen noita Stelvioita kaksittain eli ´08 ja ´12 -malliset. Jos V85 on mitä lupaa niin jompikumpi on tarkoitus vaihtaa sellaiseen jossakin vaiheessa.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: V85
« Vastaus #47 : Elokuu 01, 2018, 17:39:05 ip »
Onkohan V85 tavallaan stelvion seuraaja vai onkohan asiakaskunta vähän nuoremmissa niin kuin minä(+30). Stelvio olisi kyllä kiva omistaa mutta vähän turhan tyyriitä vielä, täytyy muutama vuosi odottaa hinnan laskua..

Ciao!
Sanoisin, että V85 tulee tulee olemaan monen nykyisen stelviokuskin seuraava pyörä, kun haluavat ikääntymisen myötä hieman kevyemmän kulkimen alleen. Kuten myös niiden, jotka ovat haikailleet Stelvion perän, mutta ovat aristelleet sen kokoa.

Se saattaa toki kiinnostaa aivan uusia ihmisiä Guzzin pariin.

Uskon kuitenkin ostajien ikäryhmän olevan 55+, kuten moottoripyörien yleensäkin. Minusta V85:n muotoilu puhuttelee enemmän vanhempaa, kuin nuorta motoristipolvea.
T. Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #48 : Elokuu 01, 2018, 17:47:18 ip »
Mutta taasen kohentunut suorituskyky voisi houkuttaa nuorempaa väkeä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2018, 19:33:56 ip kirjoittanut TunturiTT »
Hyvä pyörä, parempi mieli.

heimoli

  • Viestejä: 69
Vs: V85
« Vastaus #49 : Elokuu 01, 2018, 17:53:15 ip »
Kun näin V85 kuvan viime talvena, niin totesin 2 sek päästä, Toi on mun!
Stelvio ja Qouta on niin isoja tälläiselle pikkumiehelle, jospa V85 olisi
sopiva painoltaan ja mataluudeltaan.
Tämä vuosi ainakin vielä Breva 750:llä.

Makestain

  • Viestejä: 184
Vs: V85
« Vastaus #50 : Elokuu 01, 2018, 20:13:28 ip »
Ei toi ulkonäkö kuvien perusteella kovin puhuttele, varsin konservatiivinen äkkiseltään katsoen - luonnossa voi puhutella. Jos tuossa on tuo noin 80 hv kone, saispas sellaisen V9'iin niin saattaisin laittaa ostohousut jalkaan.
Kasi vee ei vee kasi

motomatti

  • Viestejä: 13 479
Vs: V85
« Vastaus #51 : Elokuu 01, 2018, 21:06:11 ip »
Mikäli V85:n moottorinohjaus on sellainen että voi ohjelmoida uusiksi niin kuin tähänastisia useimpia Guzzimalleja niin eiköhän tuostakin koneesta muutaman lisäheposen voi puristaa. Tosin niille joilla on herkkä ja vihreä omatunto ei päästöarvojen ylittäminen sovi....

Artturi

  • Viestejä: 43
  • Pessimisti on vain huonosti informoitu optimisti
Vs: V85
« Vastaus #52 : Elokuu 01, 2018, 22:24:49 ip »
Tuo V85 saattaisi olla ensimmäinen ja viimeinen motskari, jonka menen ostamaan uutena kaupasta. Uskoisin suorituskyvyn riittävän meikäläisen tarpeisiin. Katsotaan nyt vielä mitä varusteita tuohon saa sitten aikanaan. Toiveissa olisi lämpökahvat ja vakionopeuden säädin, joista viimeksimainittua on hankalampi itse askarrella.
Jos nuo saisi valmiina, ei tarttisi muita pyöriä edes harkita.

Aapo

  • Viestejä: 716
Vs: V85
« Vastaus #53 : Elokuu 01, 2018, 22:30:29 ip »
Veikkaisin, että teholukema tulee tuotantopyörässä olemaan luokkaa 68 - 72 hv.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #54 : Elokuu 01, 2018, 22:51:15 ip »
Maksimissaan. Tai sitten kyseessä on aika pieniä myyntihevosia.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Tuulenpoika

  • Viestejä: 280
Vs: V85
« Vastaus #55 : Elokuu 01, 2018, 23:21:10 ip »
Kyllä tälläistä vanhaa  Calimiestä v85 kiinnostaa.Ajelin tänään Viitasaarelta Kälviälle ja takaisin vanhalla XT 600 Tenerellä,400 km. Suurimmalla osalla teistä oli 80 km rajoitus ja mulla oli todellisia vaikeuksia ajaa sakkorajan alla jopa vanhalla rohjalla.Mietin ajaessani,Suomessa kovat tehot menee täysin hukkaan.

Breeze

  • Viestejä: 1 552
Vs: V85
« Vastaus #56 : Elokuu 02, 2018, 06:29:15 ap »
Toivottavasti Guzzin maahantuojalla luetaan tämä ketju, että tilaavat riittävästi uusia pyöriä... ;D
Tämäkin vielä! ! !

Jouko S

  • Viestejä: 858
Vs: V85
« Vastaus #57 : Elokuu 02, 2018, 08:02:18 ap »
Toivottavasti Guzzin maahantuojalla luetaan tämä ketju, että tilaavat riittävästi uusia pyöriä... ;D
Hyvä huomio! :D Jos, niin...minullekin yksi!  ;D
Jouko

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V85
« Vastaus #58 : Elokuu 02, 2018, 08:34:37 ap »
Kyllä tälläistä vanhaa  Calimiestä v85 kiinnostaa.Ajelin tänään Viitasaarelta Kälviälle ja takaisin vanhalla XT 600 Tenerellä,400 km. Suurimmalla osalla teistä oli 80 km rajoitus ja mulla oli todellisia vaikeuksia ajaa sakkorajan alla jopa vanhalla rohjalla.Mietin ajaessani,Suomessa kovat tehot menee täysin hukkaan.


En missään nimessä väitä, että vähempikään teho ei riittäisi. On vaan jäänyt aika monesti Guzzilta tuo 100hp/l saavuttamatta, myös sport-pyörissä. Ja numeroilla näitä myydään, ei kovin moni vaikka sataheppaisen pyörän omaava koskaan sitä kaikkea käytä. Tonnisella pyörällä ajetaan ensimmäisellä kaasun neljänneksellä ja muutaman kymmenen hepan tehoilla suurin osa ajasta.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Tuulenpoika

  • Viestejä: 280
Vs: V85
« Vastaus #59 : Elokuu 02, 2018, 10:36:53 ap »
 Onhan tehokas pyörä ihan mukava mutta ikääntyessä vauhdin hurma on laantunut.Kova ylinopeudella ajaminen ei vaan tunnu mukavalta.Onko poliisin pelko vai itsesuojeluvaisto,en tiedä.
Rajojani olen päässyt riittävästi kokeilemaan Tenerellä hiekkatiellä,on se mukavaa.
Stelviota teki minunkin mieli mutta on se liian raskas poluille ja hiekkateille.Kaveripiirissäni on raskaita matkaenduroja ja on se koomisen näköistä kun jalkavaivaiset äijät eivät meinaa päästä pyöriensä päälle.