Onko täällä tietoa tuolle ecun säätämiselle ja uudelle kartalle hyvää ja edullista säätäjää jos sen ensi kesänä laittaisi paremmaksi.. Pyörässä on arrowsin tehtaan "teho" putki ja ajattelin siitä talvella ottaa sieltä päästä pillin pois jotta ääniin tulisi hieman lisää fiilistä, tuskin vaikuttaa päästöihin tuo pillin pois otto..
Todennäköisesti löytyy säätäjiäkin kunhan aikaa kuluu. Tosin itselläni ei ole MIUG3-kokemusta lainkaan. Sen verran uusi asia.
Paras tapa on omaan pyörään on tehdä säätötyöt itse. Jos tarvitsee apua asiaan niin tietävämpi voi neuvoa vieressä kun pyörän omistaja tekee itse työn. Ensin harjoitellaan.
Mutta kun käyt huollossa niin pyydä, jos eivät automaattisesti laita uusinta moottorinohjaustiedostoa. On kuitenkin osoittautunut että uudempi ei aina ole parempi.
Kun ottaa pakoputkesta jotain pois niin ainakin melupäästö muuttuu. Muuttunee myös pakoputken virtauskin. Putkistossa on jäännöshappianturi joka ottaa huomioon, mutta vain osittain, muuttuneen tilanteen. Mutta toki kannattaa koittaa. Ainakin lyhyesti. Virkavalta on puuttunut ajoittain jos "pilli" puuttuu. Pakoputki on saanut e-hyväksyntänsä todennäköisesti täydessä kokoonpanossaan.
Lataa tietokoneellesi ensin GuzziDiagin perustoiminto ja hankit kaapelit niin voit tarkastella pyöräsi sielunelämää vahingoittamatta mitään. Virta päällä ja käydessä.
Kun asia sujuu luontevasti niin sitten latailemaan lisäosia kuten Reader, Writer ja TunerPro. Jälkimmäiseen tarvitset "tulkkitiedoston" nimeltä XDF.