Lieneekö tällaista ennen koettu CARC-perien kanssa? Vuoden 2015 Norge (käyttöön otettu keväällä 2016) on tihkunut öljyä peräpäästään alusta lähtien vähitellen lisääntyvästi. Kymppitonnin huollossa ei vikaa löytynyt. Vein uudelleen Heinolle Espooseen , ihmettelyä edelleen kunnes keksittiin diagnoosi: kardaanikotelon alta menevän jarruletkun muovipidikkeen reikä on porattu liian syvälle, liian pitkä poranterä! Eikun reklamaatio Piaggiolle ja parin viikon jälkeen tuli uusi peräkappale, tunnin asennus ja ajoon. Ja kas sama vuoto ehkä vain vähän isompana jatkuu! Eli hyllystä on otettu samanlainen viallinen varaosa. Kummallisinta on että Heinon huoltopäällikkö väittää varaosanumeron muuttuneen ikäänkuin tehtaalla olisi ongelma huomattu. Uusi valokuva vuodosta ja uusi reklamaatio, odottelua nyt jo mennyt kolme viikkoa, Italialaisetkin kai ymmällään...