Pari viikkoa pyörä ollut liikenteessä. Talvehti paikallisessa amiksessa ja huollettuna sen kuittasin. 36 euroa työ (3tuntia/a'12€), johon sisältyi venttiilivälysten säätö,  kardaanin voitelu, jarrunesteen vaihto, öljynvaihto +filtteri, öljypohjan pesu, ilmansuodattimen vaihto, jarrusatuloiden voitelu, perävaihteen ja vaihdelaatikon öljynvaihto, laakereiden yms. tarkistelua. Bensasuodattimen olisivat vaihtaneet vaan sellaista eivät löytäneet tankin sisältä eivätkä muualtakaan. On se sen verran kookas klunssi, ettei voi näkemättäkään jäädä. Ja ilmansuodattimen olivat joutuneet tilaamaan kahdesti, kun alkuperäinen systeemi ei ole paikoillaan. Printtasivat muutama sataa sivua guzzimanuaaleja joten nyt on aikas kattava paketti. Taitaa minulla vaan olla saarivaltakunnan ainoa guzzi. Ainakin ainoa v11 le mans rosso corsa. Ei ehkä vielä aineksia sateliitti-gruppon perustamiseen. Lisäksi tekivät vielä huoltokirjan mukaisen huolto-ohjelman. Sitä ei ollut sen enempää eritelty. Ja nyt kun on uusi etunenkin niin mikäs täsä. Just tulin 150 kilsan lenkiltä. Ei tullut ihan koko saarivaltakuntaa koluttua, mutta rupeaa päätiet olemaan verrattain tuttuja. Edelleen pyörä paukahtelee ja nikottelee silloin tällöin. Ei koskaan kovaa ajaessa, mutta kun vaikkapa vaihtaessa, niin siinä 3000 kierroksen tietämillä kaasua lisäessä nytkähtää ja/tai paukahtaa. Joskus myös kun ajaa taajamanopeutta niin juurikin tuossa 3000 kierroksen kohdilla rupeaa nytkyttelemään. Liekö tps-peräinen ongelma. Pyrin pitämään suht. reippaasti kierroksia ajaessani. Yli 3k aina ellei ihan matelua lasketa. Bensan kulutus ollut näillä viileillä n. 6,5 litraa satasella. Ajotyyli ollut verrattain aggressiivista. Tyhjillä teillä ei ole malttanut...